فصل نقل و انتقالات؛

چرا حسینی تراکتوری نشد؟

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۶۰۱۲
چرا حسینی تراکتوری نشد؟
گلر شماره یک استقلال رابطه بسیار خوبی با سرمربی فعلی تراکتور دارد اما شنیده می شود حاشیه‌ها و رفتارهای حسینی باعث شده مسئولان تراکتور از منصوریان بخواهند قید جذب این دروازه‌بان را بزند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدحسین حسینی، شماره یک فصل گذشته استقلال، مدتهاست که ساز جدایی از این تیم را کوک کرده است. حسینی که بعد از پیوستن رشید مظاهری به استقلال تمام عکس‌های خود را با پیراهن این تیم پاک کرد تا به این شکل ناراحتی خود را از جذب دروازه‌بان جدید نشان دهد، بعد از نمایش ضعیفی که در لیگ قهرمانان آسیا داشت، واکنش عجیبی نسبت به انتقادات مطرح شده از خود نشان داد.

حسینی شب گذشته با انتشار یک استوری عجیب اعلام کرد با وجود اینکه با استقلال قرارداد دارد اما حاضر به جدایی از این تیم است. در واقع حسینی با این استوری عجیب به نوعی از استقلالی‌ها خداحافظی کرد آن هم در شرایطی که طی روزهای اخیر بحث حضور او در تراکتور مطرح شده است. البته بعد از تکذیب حضور حسینی به جای مظاهری در تراکتور، مدیرعامل باشگاه تبریزی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد تراکتور حسینی را نمی خواهد.

این در حالی است که حسینی رابطه بسیار خوبی با سرمربی فعلی تراکتور دارد اما شنیده می‌شود حاشیه‌ها و رفتارهای حسینی باعث شده مسئولان تراکتور از منصوریان بخواهند قید جذب این گلر را بزند.

از طرف دیگر بحث حضور حسینی در فولاد هم مطرح شده و ظاهرا جواد نکونام سرمربی جوان این تیم خوزستانی شخصا برای جذب حسینی وارد مذاکره با او شده است. با این شرایط باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار حسینی است و آیا باشگاه استقلال رضایت نامه او را صادر می‌کند یا نه.

نظر شما