علیرضا دبیر:

دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۶۰۶۵
دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است
رئیس فدراسیون کشتی با حضور در غرفه مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران در نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: من اعتقاد دارم بسیج خالص است و در هرکاری خلوص وارد شود، آن کار برکت پیدا می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاریست.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با حضور در این نمایشگاه از غرفه مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران حضور پیدا کرد.

دبیر درباره برنامه خود برای زنده نگه داشتن یاد شهدا در این فدراسیون گفت:«ابتدا هفته دفاع مقدس را به تمام مردم ایران تبریک عرض میکنم. دفاع مقدس متعلق به تمام مردم است. ما در فدراسیون کشتی به لطف خدا موفق به نامگذاری دو خانه کشتی به نام شهید ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده شدیم. همچنین توانستیم تشییع شهید گمنام را داشته باشیم که ما مهمان آن شهید در محل فدراسیون کشتی شدیم. در اقدامی دیگر در خانه شهید ابراهیم هادی به موازات عکس قهرمانان جهان و المپیک در سالن، عکس های شهدای کشتی گیر نیز در سالن نصب کردیم تا جوانان ما ببیند چه کسانی جانفشانی کردند تا آنها بتوانند راحت در میادین کشتی حضور یابند.»

رئیس فدراسیون کشتی همچنین درباره امضای تفاهم نامه همکاری با بسیج ورزشکاران گفت:«من اعتقاد دارم بسیج خالص است و در هرکاری خلوص وارد شود، آن کار برکت پیدا می کند. در رزمایش کمک مومنانه که ما با بسیج ورزشکاران برگزار کردیم، این برکت را دیدم. امروز نیز به لطف خدا به عنوان اولین فدراسیون ورزشی، تفاهم نامه مشترکی را با بسیج ورزشکاران امضا کردیم که امیدواریم بتوانیم تمام بندهای آن را اجرایی کنیم. امیدوارم بقیه فدراسیون ها نیز به این تفاهم نامه برسند تا بتوانند کارهای بزرگی در ترویج فرهنگ در ورزش انجام دهند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز