منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بازیکنان استقلال آماتور هستند/ حسینی یادش نرود پول خرید دستکش و شام هم نداشت/ سرمربی داخلی بهترین گزینه است

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۴:۳۸:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۶۰۸۷
بازیکنان استقلال آماتور هستند/ حسینی یادش نرود پول خرید دستکش و شام هم نداشت/ سرمربی داخلی بهترین گزینه است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان باید رفتاری حرفه‌ای داشته باشند و بدانند چه کارهایی روی تمرکز و آمادگی جسمانی آنها تاثیر می‌گذارد اما متاسفانه فقط بحث پول که به میان می‌آید حرفه‌ای هستند و در باقی موارد کاملا آماتورند.

منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال ماه‌هاست که اوضاع بدی دارد. از تیمی که مدت‌هاست سرمربی ندارد و به امان خدا رها شده می‌توان بیشتر از این انتظار داشت؟ بعد از این‌که فرهاد مجیدی استقلال را رها کرد و رفت، که کار درستی هم نبود، استقلال دیگر سرمربی نداشت و الان هم که در فاصله یک ماه مانده تا شروع لیگ جدید هنوز تکلیف هیچ چیز مشخص نیست. مدیریت باشگاه باید همه چیز را شفاف بگوید تا مشخص شود که چه اتفاقاتی رخ داده و چرا وضعیت استقلال این‌طور شده است.

او با اشاره به اتفاقات رخ داده در اردوی استقلال در قطر اظهار داشت: وقتی چند سال پیش در اردوی تیم ملی بحث قلیان کشیدن بازیکنان را مطرح کردیم برخی به ما خرده گرفتند که چرا این مسائل را رسانه‌ای کردید؟ اما حالا می بینیم بازیکنان نماینده کشورمان که برای حضور در مسابقات آسیایی به کشور دیگری رفته بودند چه آبروریزی بزرگی به پا کردند. متاسفانه قلیان بین فوتبالیست‌ها تبدیل به یک ایپدمی شده و برخی علنی این کار را انجام می‌دهند و هیچ ابایی هم ندارند.

رشیدی ادامه داد: مگر می‌شود یک بازیکن فوتبال قبل از بازی تا صبح بیدار باشد و قلیان بکشد؟ پس نقش سرپرست و سرمربی چه می‌شود؟ نباید سرپرست در چنین اردوی حساسی مدام بازیکنان را چک کند و برای آنها برنامه خوابیدن و بیدار شدن داشته باشد؟ چرا بازیکنان باید مدام پای اینستاگرام و در حال چت کردن باشند؟ به اعتقاد من در اتفاقاتی که برای استقلال در قطر رخ داد هم بازیکنان مقصر بودند و هم مسئولان تیم. قطعا بازیکنان باید رفتاری حرفه‌ای داشته باشند و بدانند چه کارهایی روی تمرکز و آمادگی جسمانی آنها تاثیر می‌گذارد اما متاسفانه فقط بحث پول که به میان می‌آید فقط حرفه‌ای هستند و در باقی موارد کاملا آماتورند. مدیران و مسئولان تیم هم باید حواس‌شان به همه چیز می‌بود و بازیکنان را کنترل می‌کردند اما وقتی در تیمی هیچ چیز سر جای خودش نباشد اوضاع همین می‌شود که می‌بینید.

دروازه‌بان اسبق استقلال با اشاره به لزوم انتخاب هرچه سریع‌تر سرمربی این تیم گفت: باشگاه باید هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربی را روشن کند. همین الان هم دیر شده است. به نظر من استقلال باید دیگر قید سرمربی مثل الکس نوری را بزند چون باشگاه نمی‌تواند براساس دلار به او پرداختی داشته باشد و همین موضوع خودش دردسرساز می‌شود. درحال حاضر گزینه داخلی برای استقلال بهتر است و باید کسی هدایت این تیم را برعهد بگیرد که با استقلال آشنایی داشته باشد.

رشیدی با انتقاد از رفتارهای سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، گفت: حسینی را سال 90 من از شیراز به تهران آوردم. با او کار کردم و دیدم استعداد دارد و در تهران نگهش داشتم. او حتما یادش نرفته که در سال اول حضورش در تهران پول خرید دستکش و حتی شام نداشته است. پس الان که از صدقه سر استقلال به پول و شهرت رسیده نباید برای این تیم ناز کند یا خط و نشان بکشد. حسینی مغرور شده و راه کج را انتخاب کرده است. بارها گفتم او مشکل روحی دارد و حتما باید تحت نظر روانشناس باشد چون رفتارهایش ثبات ندارد. الان هم اگر می‌خواهد برود به سلامت چون حق ندارد با رفتارهایش هواداران استقلال را ناراحت کند. 3

نظر شما