عصر امروز صورت گرفت؛

تقدیر سردار قاسمی از خبرگزاری برنا برای پوشش ویژه هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۸:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۶۱۵۹
تقدیر سردار قاسمی از خبرگزاری برنا برای پوشش ویژه هفته دفاع مقدس
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با حضور در خبرگزاری برنا از خبرنگاران و تیم‌های خبری این خبرگزاری برای پوشش ویژه هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سردار قاسم قاسمی، مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، عصر امروز هشتم مهرماه با حضور در خبرگزاری برنا از خبرنگاران و تیم‌های خبری این خبرگزاری به دلیل پوشش ویژه هفته دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد.

سردار قاسمی در این دیدار با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی گفت: شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندان و خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن همه کشور و مردم دارند و همه ما وظیفه داریم با هر وسیله‌ای قدردان جانفشانی‌های آنان باشیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند "فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، تاکید کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا و مجاهدت‌های آنان یکی از بزرگ‌ترین کارهایی است که ما برای جبران از خودگذشتگی‌های رزمندگان دوران هشت سال جنگ تحمیلی باید انجام دهیم.

سردار قاسمی با اشاره به نقش مهم و کلیدی رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و دفاع مقدس افزود: خبرگزاری برنا امسال هم مانند سال‌های گذشته در هفته دفاع مقدس با پرداختن به ابعاد مختلف ورزشی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری جنگ تحمیلی خوش درخشید و همین موضوع باعث شد امروز حضوری از زحمات این مجموعه تقدیر و تشکر کنم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در پایان تاکید کرد: خبرگزاری برنا همیشه در کنار ایثارگران بوده و امیدواریم این حضور همچنان ادامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز