مراقب خارجی‌های پاختاکور باشید؛

حریف پرسپولیس با تولیدات داخلی

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۷:۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۶۶۲۱۸
حریف پرسپولیس با تولیدات داخلی
تیم پاختاکور با آرایش مبتنی به تولیدات داخلی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرده و این روند برابر پرسپولیس نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پاختاکور در حالی برابر پرسپولیس به میدان می‌رود که پیش‌بینی می‌شود این دیدار، بازی پر اتفاقی باشد. این در حالی است که حریف پرسپولیس با شرایط خاصی روبروی نماینده کشورمان به میدان خواهد رفت.

تیمی مبتنی بر نفرات داخلی

شاکله ترکیب اصلی پاختاکور را بازیکنان ازبک تشکیل می‌دهند تا بتوان این تیم را تیمی تمام داخلی دانست. این در حالی است که نفراتی مانند سویونوف، علی‌جان‌اف، کریمتس، سیفیف، سابیرخوجائف، خامداموف، ماشاریپوف، سرگیف، کواتوف و ... که جزو نفرات اصلی و کلیدی این تیم هستند، سابقه حضور در تیم ملی ازبکستان را نیز در کارنامه فوتبالی خود دارند.

خارجی‌های پاختاکور را بشناسید

در حال حاضر حریف پرسپولیس از 2 بازیکن خارجی سود می‌برد. براین اساس دراگان چران، مهاجم باتجربه اهل صربستان و همین‌طور دردیوک، مهاجم دورگه (سوئیسی-ترکیه‌ای) این تیم، نفرات خارجی پاختاکور محسوب می‌شوند که در بازی اخیرشان برابر استقلال گلزنی کردند.

مر اقب این خارجی‌ها باشید!

در آستانه جدال حساس پرسپولیس برابر پاختاکور، سرخ‌پوشان باید مراقب 2 بازیکن خارجی این تیم باشند. جالب است بدانید چران مهاجم کاذب این تیم است که در نقش هافبک تهاجمی  برای ازبک‌ها بازی می‌کند و از جمله نیروهای خطرناک پاختاکور محسوب می‌شود. دیگر یار خارجی این تیم ازبکستانی، دردیوک در نوک حمله برای این تیم بازی می‌کند و مدافعان پرسپولیس باید با حساسیت بالایی این بازیکن و حرکاتش را زیر نظر داشته باشند. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز