عظیم جزیده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رفتار سردار آزمون انگیزه زیادی به تیم داد/ برگزاری لیگ والیبال برای آماده نگه داشتن بازیکنان لازم بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۵:۵۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۶۲۳۳
رفتار سردار آزمون انگیزه زیادی به تیم داد/ برگزاری لیگ والیبال برای آماده نگه داشتن بازیکنان لازم بود
سرمربی شهرداری گنبد گفت: برگزاری لیگ نیاز بود چرا که هم از نظر مالی تا حدی بازیکنان و مربیان تامین می‌شوند و هم المپیک را در پیش داریم.

عظیم جزیده، سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد، درباره سطح کیفی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا عنوان کرد: در حال حاضر فقط چهار هفته از لیگ سپری شده است و چون بازیکنان حدود نیم سال از هر تمرین و مسابقه‌ای دور بودند باعث شده که امسال متاسفانه آن کیفیت و آمادگی لازم را نداشته باشند. به هر جهت برگزاری لیگ نیاز بود چرا که هم از نظر مالی تا حدی بازیکنان و مربیان تامین می‌شوند و هم المپیک را در پیش داریم و باید بازیکنان را آماده نگه داریم.

او اضافه کرد: قلبا از این وضعیت راضی نیستم چراکه پیش از این و در فصل‌های گذشته تنها استرس‌مان کسب نتیجه بود اما امسال استرس سلامتی و مثبت و منفی شدن تست‌های کرونا هم به آن اضافه شده است. به‌شخصه اعتقادم این بود که کاش لیگ را به صورت لیگ جهانی برگزار می‌کردیم تا سلامتی افراد خیلی در خطر نباشد اما متاسفانه فدراسیون در این رابطه فقط به یک جلسه اکتفا کرد و البته برنامه‌ها هم در ادامه طبق آن جلسه پیش نرفت.

جزیده در پایان درخصوص پاداش سردار آزمون به شهرداری گنبد گفت: ما از روز اول تلاش کردیم ذهن بازیکنان را به سمتی هدایت کنیم که  تمرکز‌شان روی ارائه بازی‌های خوب و قابل قبول باشد که خوشبختانه در بازی با سپاهان هم این قابلیت را نشان دادند. در پی کسب این نتیجه سردار آزمون هم مبلغی را به عنوان پاداش به بازیکنان تیم پرداخت کرد که واقعا کار بسیار با ارزشی بود و جدا از کمک مالی حتما این اقدام توسط ورزشکاران ارزشی انگیزه بازیکنان را هم بالا می‌برد. 2/5

نظر شما