مرتضی فنونی‌زاده:

پرسپولیس به فینال آسیا خواهد رفت/ فوتبال ایران به سرمربی خارجی نیاز ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۶۶۴۱
پیشکسوت فوتبال کشور معتقد است که تیم فوتبال پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می برد و می تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و قهرمان شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: پرسپولیس با قهرمانی دوباره در لیگ برتر کشور و نتایج چند بازی اخیرش در لیگ آسیا نشان داد که از انسجام و استراتژی خوبی برخوردار است و با این روند مثبت قطعا می تواند به قهرمانی آسیا نیز برسد.

او ادامه داد: پرسپولیس را نباید تنها به چند بازیکن تقلیل داد زیرا اگر اینطور بود با جدا شدن چند بازیکن مطرح چون بیرانوند، علیپور و ترابی باید منتظر افت تیمی می بودیم ولی دیدم که بازیکنان جدید در تیم خوب ظاهر شدند. پرسپولیس یک تیم هماهنگ و یک چالش بزرگ برای رقیبان خود است.

پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: در فوتبال ما وجود سرمربی خارجی به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی خیلی ضرورتی ندارد. در حال حاضر عملکرد سرمربیان داخلی با تیم های بزرگمان قابل توجه است. به نظر من فوتبال ما بیشتر به تمرین دهنده خارجی نیاز دارد و بازیکنان ما باید از لحاظ آمادگی جسمانی بیشتر تمرین داشته باشند وگرنه تکنیک و تاکتیک را خوب می دانند.

او در ادامه با اشاره به خدمات صندوق حمایت گفت: ذات صندوق، حمایت از پیشکسوتان و قهرمانانی است که زمانی در اعتلای ورزش کشور کوشیده اند. به نظر می رسد دکتر ابطحی در دوران مدیریت خود با اقدامات مناسب در این راستا قدم های بزرگی برداشته است.  انتظار می رود دولت از لحاظ بودجه ای به صندوق توجه بیشتری داشته باشد تا صندوق بتواند به روند خدمات دهی بهتر و بیشتر به پیشکسوتان ادامه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز