مرجان سلحشوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری مسابقات جهانی در این شرایط غیرممکن خواهد بود/ درخصوص رقابت‌های لیگ فقط فدراسیون تصمیم گیرنده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۶:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۶۶۵۸
برگزاری مسابقات جهانی در این شرایط غیرممکن خواهد بود/ درخصوص رقابت‌های لیگ فقط فدراسیون تصمیم گیرنده است
عضو تیم ملی پومسه گفت: برگزاری مسابقات جهانی در این شرایط غیرممکن است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های پومسه قهرمانی جهان که قرار بود اردیبهشت به میزبانی دانمارک در شهر هرنینگ برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما فدراسیون جهانی در تازه‌ترین تصمیم خود، خبر از برگزاری این رقابت‌ها به صورت آنلاین و در ماه نوامبر داده است. شرایط و ضوابط برگزاری این رقابت‌ها به کلیه فدراسیون‌های عضو ارسال شده است.

مرجان سلحشوری، عضو تیم ملی پومسه، درباره آمادگی خود برای حضور در این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: این مسابقات همانطور که در جریان هستید قرار بود در اردیبهشت امسال در دانمارک برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا ویروس این مسابقات هم مانند سایر رویدادهای ورزشی لغو شد اما اینکه گفته می شود قرار است در آبان سال جاری برگزار شود اصلا در جریان نیستم. البته در این شرایط به نظرم نبرگزاری چنین رویدادی غیرممکن به نظر می‌آید.

او درباره نحوه آماده‌سازی خود در روزهای کرونایی افزود: همیشه تنها تمرین می‌کنم. الان با همه‌گیری این ویروس هم چندان تغییری در روند تمریناتم ایجاد نشده چون مانند قبل به صورت انفرادی تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ گفت: من به‌شخصه در این مدت در هیچ اردو و رویدادی حالا چه مجازی و چه غیرمجازی شرکت نکردم به هر حال سلامتی برایم بیش از هر مسئله دیگری اهمیت دارد اما اینکه نیاز است لیگ در این شرایط برگزار شود و یا نه بستگی به تصمیم فدراسیون دارد و به عنوان یک بازیکن هیچ نظری ندارم. 2

نظر شما