نشست هم اندیشی فعالیت‌های هفته تربیت بدنی در تهران؛

نظری: هفته تربیت بدنی، آغازی بر اجرای فعالیت‌های متنوع ورزشی در کاهش اثرات زیان بار کروناست/ امیر محسنی: ۲۲ برنامه شاخص ورزشی در پایتخت برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۵:۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۶۷۰۶
نظری: هفته تربیت بدنی، آغازی بر اجرای فعالیت‌های متنوع ورزشی در کاهش اثرات زیان بار کروناست/ امیر محسنی: ۲۲ برنامه شاخص ورزشی در پایتخت برگزار می‌شود
نشست هم اندیشی فعالیت های هفته تربیت بدنی در تهران با حضور رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر، مدیرعامل سازمان ورزش و مدیران ورزش آقایان و بانوان مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حجت نظری، رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه در نظر داریم در هفته تربیت بدنی برنامه های رویداد محور را به مرحله اجرا بگذاریم، گفت: از این طریق می توانیم شهروندان را نسبت به ورزش ترغیب کنیم تا به افزایش نشاط اجتماعی، سلامت روانی و جسمانی شهروندان کمک کنیم.

وی در ادامه افزود: می خواهیم به بهانه فعالیت های ورزشی؛ شهروندان، کودکان کار، ادیان مختلف و حتی کارکنان شهرداری را درگیر کنیم و به این بهانه برای ایجاد نشاط و ارتقای سلامت شهروندی فضایی را محقق کنیم.

نظری در خصوص فعالیت زمین های چمن مصنوعی در شهر تهران اظهار کرد: هنوز بسیاری از چمن های مصنوعی مدیریت محله به سازمان ورزش بازنگشته است و در تلاش برای بازگرداندن این زمین ها هستیم.

رئیس کمیته ورزش شورای شهرتهران با تاکید بر اختصاص یک ردیف بودجه به ورزش پایتخت یادآور شد: این طرح به صورت پایلوت در منطقه ۹ برای افرادی که در حوزه ورزش فعالیت می کنند آغاز شده است. همچنین می توانیم ‌این بودجه را به کارکنان حوزه ورزش شهرداری تهران نیز اختصاص دهیم.

امیر محسنی، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، نیز در این نشست با بیان اینکه ۲۲ برنامه شاخص ورزشی در هفته تربیت بدنی در تهران اجرا می شود، گفت: مناطق ۲۲ گانه ۶۰۰ هزار مخاطب ورزشی در پایتخت دارند که جزییات برگزاری فعالیت های ورزشی تربیت بدنی به زودی اعلام می شود.

وی در ادامه افزود: بیش از ۳۶۰ زمین چمن ورزشی در بوستان های تهران وجود دارد که با تشکیل کارگروهی با حضور معاون محترم خدمات شهری در جهت حل مسایل و مشکلات اقدام کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون نیز از ۵۳ فدراسیون ورزشی با ۲۸ فدراسیون نشست و انعقاد تفاهم نامه داشته ایم، پیشنهاد تشکیل کمپینگ یک روزه با ورزش های مختلف در هفته اول ماه ربیع الاول برای همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم را ارایه داد. شهدای انقلاب به ویژه شهدای مدافع حرم از جان و مال و خانواده خود گذشتند تا میلیون ها خانواده ایرانی در امنیت باشند و اکنون وظیفه داریم خدمت به خانواده شهدا را وظیفه ذاتی خود بدانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز