یک رویداد بزرگ در بهشهر به وقوع پیوست؛

بهشهر میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۶۷۰۷۲
بهشهر از امروز به مدت سه روز متوالی میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ توفیق کابلی شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور (رده سنی زیر 16 سال) از روز پنج شنبه دهم مهر ماه 99 به مدت سه روز متوالی در کمپ ورزشی اداره کل بنادر و دریانوردی امیر اباد برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات به نوعی انتخابی تیم ملی محسوب می شود و بازیکنانی که در این رقابت ها شرکت کنند امکان دعوت به اردوهای ملی را خواهند داشت.

سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال در ادامه از تدوین دستورالعمل‌ و پروتکل‌های بهداشتی این دوره از مسابقات خبر داد و خاطرنشان کرد: با ستاد مقابله با کرونا در تعامل هستیم و تمام نکات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به تیم ها ابلاغ شد.

کابلی در ادامه با بیان اینکه والیبال ساحلی یک ورزش جهانی محسوب می‌شود؛ اظهار کرد: مردم از والیبال ایران انتظار رشد و توسعه در همه ابعاد را دارند و معتقد هستند همانگونه که والیبال سالنی رشد و توسعه یافته است والیبال ساحلی نیز می تواند جزو تیم های برتر جهان شود.

این مقام مسوول در ادامه تصریح کرد: والیبال پیشینه خوبی در ایران دارد و امیدواریم والیبال ساحلی نیز جایگاه خودش را پیدا کند فلذا ما با تعامل والیبال ساحلی را به جایگاه واقعی اش می رسانیم.

سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت بازیکنان پایه و راه یابی نوجوانان به تیم ملی خواند و بیان کرد: شاهد موفقیت و درخشش تمام رده های سنی والیبال ساحلی در تیم های ملی و بعضا آسیا باشیم و این بازیکنان بتوانند با انگیزه و هدفی که دارند مدال های زیادی اخذ کنند.

کابلی در پایان گفت: اختتامیه این دوره از مسابقات روز شنبه 12 مهر 99 با حضور مهمانانی از فدراسیون والیبال و مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد و به نفرات برتر احکام و مدال ها تقدیم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، شب گذشته مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال؛ مسوولین هیات والیبال استان و شهرستان و سرپرستان تیم در هتل مروارید (صدرا) انجام شد.

 قرعه کشی رقابت های زیر 16 سال ساحلی قهرمانی کشور به شرح ذیل می باشد:

گروه 1: مازندران الف - سمنان

گروه 2: گلستان ب - خراسان رضوی ب - مازندران ب

گروه 3: تهران الف - اصفهان ب - خراسان رضوی الف

گروه 4: آذربایجان غربی -اصفهان الف - گلستان الف

گروه 5: گیلان الف - فارس -تهران ب

گروه 6: مازندران ج - قزوین ب - خوزستان ب

گروه 7: قزوین الف - گیلان ب - منطقه آزاد دوغارون

گروه 8: منطقه آزاد قشم -خوزستان الف - کرمانشاه

photo_2020-10-01_16-06-42

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز