رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای درخشش در آسیا نیاز به فرصت بیشتری داریم/ بوکسورهای ما رقابت نزدیکی را با کشورهای صاحب نام دارند

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۵:۲۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۶۷۱۰۷
برای درخشش در آسیا نیاز به فرصت بیشتری داریم/ بوکسورهای ما رقابت نزدیکی را با کشورهای صاحب نام دارند
سرمربی تیم‌ ملی بوکس جوانان گفت: برای درخشش در آسیا نیاز به فرصت بیشتری داریم، بوکسورهای ما رقابت نزدیکی را با کشورهای صاحب نام دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا مهدی‌پور، سرمربی تیم‌ ملی بوکس جوانان، درخصوص تاریخ شروع اردوهای تیم‌ملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد: پس از اعلام فدراسیون جهانی برای برگزاری قطعی مسابقات جهانی در فرودین سال 1400 فدراسیون رایزنی‌های لازم را جهت آماده‌سازی تیم برای حضور در این دوره از رقابت‌ها انجام داد. در همین راستا طبق برنامه اعلام شده قرار است از 18 مهرماه استارت اردوهای تیم را در دو گروه 10 نفره در سنندج بزنیم.

او در خصوص روند تمرینات تیم در 6 ماه اخیر گفت: شیوع کرونا واقعا همه برنامه‌ها را به‌هم ریخت در این مدت راهکاری بهتری جز استفاده از فضای مجازی برای کنترل بازیکنان و پیگیری تمرینات‌شان وجود نداشت. در این مدت تیم را در دو سطح جداگانه یعنی تیم جوانان مطرح و تیم نونهالان و نوجوانان تقسیم کردیم و برنامه تمرینات را از طریق فضای مجازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دادیم.

مهدی‌پور در پایان درخصوص شانس کسب مدال در رقابت جهانی لهستان عنوان کرد: بوکس ایران تا به امروز در این رده سنی هیچ مدالی را در سطح جهانی کسب نکرده و قطعا قول دادن در این شرایط که ماه‌ها هم همه اردوها و مسابقات تعطیل بوده است کار درست و منطقی نیست چراکه با آمادگی لازم فرسنگ‌ها فاصله داریم. اما آنچه که مهم است رشد بازیکنان ماست که در مسابقات آسیایی با بازی های خوب خود نشان دادند در تلاش هستند این فاصله زیاد را کاهش دهند. برای مثال کشورهایی مانند هند و ازبکستان در بوکس بسیار صاحب‌نام هستند و همین بازیکنان در رقابت‌های آسیایی مبارزه های بسیار نزدیکی را با این کشورها داشتند که خود به تنهایی نوید روزهای خوبی برای بوکس جوانان است. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز