افشین ملایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شهروندان ایرانی علاقه زیادی به بحث آموزش دارند/ پویش آماده‌باش مورد استقبال خوبی قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۶:۳۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۷۱۲۶
شهروندان ایرانی علاقه زیادی به بحث آموزش دارند/ پویش آماده‌باش مورد استقبال خوبی قرار گرفت
رئیس فدراسیون ورزش همگانی گفت: شهروندان ایرانی علاقه زیادی به بحث آموزش دارند، پویش آماده‌باش مورد استقبال خوبی قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افشین ملایی، رئیس فدراسیون ورزش همگانی، درباره برنامه‌های این فدراسیون در ایام کرونا و رضایت خود از طرح« آماده‌باش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا اظهار کرد: در دوران کرونا با توجه به شرایطی که در کشور حاکم بود همه تشویق شدند که با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مکان‌های محیط زیست خود ورزش را پیگیری کنند. فدراسیون ورزش همگانی نیز با شناسایی ظرفیت‌های موجود تلاش کرد با برگزاری پویش‌های متفاوت از جمله همین پویش آماده‌باش یک جریان آموزشی و ورزشی را راه‌اندازی کند تا جامعه از کم تحرکی، که مدت‌هاست به آن دچار شده، فاصله بگیرد.

او اضافه کرد: خوشبختانه پویش «آماده‌باش» با استقبال بسیار خوبی همراه شد و حتی می‌توانم بگویم این استقبال حتی از آن اهداف طراحی شده ما برای این طرح پیشی گرفت و نشان داد شهروندان به بحث آموزش علاقه‌مند هستند و قطعا از طرح‌های آموزشی، که به ویژه برای سلامتی آنها هم موثر است، استقبال خوبی خواهند داشت.

ملایی در پایان با اشاره به برنامه‌های طراحی شده در این فدراسیون خاطرنشان کرد: با توجه به نیازهای جامعه برای کاهش کم تحرکی برنامه «آقای ورزش در همسایگی» را در پیش داریم. در این طرح طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته قرار است 1000 مربی ورزشی آمادگی جسمانی را به 1000 مجتمع اعزام کنیم تا با هماهنگی صورت گرفته ساعاتی را در کنار خانوداه‌ها به ورزش بپردازیم. 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز