مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از پاختاکور بود/ به کسب قهرمانی امیدوار شدیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۷۲۱۰
پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از پاختاکور بود/ به کسب قهرمانی امیدوار شدیم
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس این پتاسیل را دارد که اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرد.

مجتبی شیری، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر پاختاکور و پیروزی تیم گل‌محمدی در این دیدار اظهار داشت: تیمی که شخصیت  قهرمانی را دارد  از همان بازی اول نشان می دهد که برای چه هدفی پای در تورنمنت می گذارد و به نظر من پرسپولیس این شخصیت را دارد.

او در خصوص شرایط بازی برابر پاختاکور گفت: در این دیدار پرسپولیس یک سر و گردن از پاختاکور بالاتر بود. حتی قبل از اخراج بازیکن این تیم هم مشخص پاختاکور با ترس مقابل پرسپولیس به میدان آمده است. این تیم با وجود این که یک روز بیشتر استراحت داشت برابر پرسپولیس کم آورد. حریف محتاطانه بازی را آغاز کرد ولی پرسپولیس نشان داد چقدر تیم هماهنگ و با شخصیتی است و توانست تاکتیک‌ها و برنامه‌های خود را به این تیم دیکته کند.

 مدافع اسبق پرسپولیس ضمن تمجید از ساختار دفاعی سرخ‌ها تصریح کرد: تیمی که گل نمی‌خورد نشان می‌دهد از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است و در این موضوع از دروازه‌بان تا خط حمله سهیم هستند. البته در بازی پاختاکور به خصوص پس از گل اول بعضی اشتباهاتی رخ داد اما در مجموع تیم از نظر دفاعی شرایط خوبی دارد و ادامه این روند می‌تواند به پرسپولیس در رسیدن به پیروزی‌های بعدی کمک کند.

شیری افزود: پرسپولیسی‌ها در خط دفاع کاملا هماهنگ بودند. هافبک‌های تیم هم با دوندگی زیاد نشان دادند از نظر بدنی و هماهنگی در سطح بالایی هستند. در خط حمله هم وحید امیری در هر بازی پتاسیل بالایی از خود نشان می‌دهد و در این دیدار هم عملکرد خوبی داشت. در مورد عیسی آل‌کثیر هم باید به این نکته اشاره کنم با دوندگی بالا و شم گلزنی خوبی که دارد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

این بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: در کل پرسپولیس این شخصیت را دارد که اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرد.

نظر شما