صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

با احساسات هواداران بازی شد/ ناراحت کننده است مدیرعامل استقلال دست به عوام‌فریبی می‌زند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۶:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۷۴۰۷
با احساسات هواداران بازی شد/ ناراحت کننده است مدیرعامل استقلال دست به عوام‌فریبی می‌زند
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: سال سختی در انتظار استقلال است.

صادق ورمزیار، بازیکن و مربی اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: لازم نیست ما پیشکسوتان مصاحبه کنیم و بگوئیم وضعیت استقلال خوب نیست چون همه چیز کاملا مشخص است و استقلال تا همین جای کار هم فرصت زیادی را از دست داده است. واقعا برای ما ناراحت کننده است که می‌بینیم فردی که در اصطلاح مدیرعامل استقلال است دست به عوام‌فریبی می‌زند. کاش آقای سعادتمند از ابتدا با مردم شفاف بود و می‌گفت امکان آوردن استرا نیست و هواداران قطعا قبول می‌کردند. متاسفانه نه تنها با احساسات هواداران بازی شد بلکه فرصت هم برای استقلال از دست رفت.

او با اشاره به بلاتکلیفی استقلال گفت: دقیقا خاطرم هست سال گذشته همین روزها استقلال به شدت گرفتار ماجراهای استراماچونی بود و درگیری‌های بیهوده‌ای به وجود آمد. مدیریت باشگاه در بلوای ماجرای استراماچونی از یاد برد که باید یک تیم ببندد و بازیکن خوب بخرد تا بتواند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. امسال هم دقیقا همان اتفاقات در حال رخ دادن است و استقلال نتوانسته بازیکن خوبی بگیرد. شما اگر بهترین مربی دنیا را هم داشته باشید اما بازیکنان خوب و گره بازکن نداشته باشید به جایی نمی‌رسید. در فوتبال امروز مهره‌ها تاثیرگذارتر هستند اما متاسفانه استقلال همین حالا هم بازیکنان موثری جذب نکرده است. اگر بازیکن‌های خوب و در حد استقلال جذب نشوند مورینیو و گواردیولا هم نمی‌توانند نتیجه بگیرند. متاسفانه مدیریت نه توانسته با بازیکنان کلیدی تیم تمدید و نه موفق شده بازیکن جدیدی اضافه کند که به نظر من مشکل ساز خواهد شد.

ورمزیار تصریح کرد: قبلا هم در صحبتی که با خبرگزاری برنا داشتم تاکید کردم استقلال اگر می‌خواهد موفق باشد باید تقویت شود. ما از آمدن مربیان بزرگ استقبال می‌کنیم اما حتی اگر گواردیولا هم بیاید استقلال تا زمانی که نقاط ضعف خود را ترمیم نکند، نمی‌تواند موفق شود. استقلال اگر توان قهرمان شدن داشت با فرهاد مجیدی هم قهرمان می‌شد و تنها نیاز به تقویت از نظر نیروی انسانی دارد. متاسفانه ما مدام درگیر بحث مربی بودیم هستیم و از مسائل مهمی مثل نقل و انتقالات غافل شدیم. با توجه به اینکه بازیکن بزرگی جذب نشده و استقلال از نظر نیروی انسانی تقویت نشده امسال هم استقلال به مشکل خواهد خورد چون هم بازیکنان موثر تیم تکلیف‌شان مشخص نیست و هم خرید خوبی نداشته است. هنوز هم پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته و این موضوع واقعا ناراحت کننده است. با وجود تمام مسائل فکر می‌کنم استقلال برای سال آینده هم مشکلات زیادی داشته باشد و نمی‌توان به موفقیت این تیم دلخوش بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز