محمود شافعی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیسی‌ها نباید دچار غرور شوند/ تیم گل‌محمدی می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان صعود کند

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۷:۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۷۴۲۷
پرسپولیسی‌ها نباید دچار غرور شوند/ تیم گل‌محمدی می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان صعود کند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها باید بدون غرور برابر النصر به میدان بروند و با روند خوبی که دارند می‌توانند از سد این تیم عربستانی نیز عبور کنند.

محمود شافعی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با  گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار نیمه نهایی برابر النصر، اظهار داشت: موفقیت‌های اخیر پرسپولیس، این تیم را در شرایط روحی و روانی خوبی قرار داده و ادامه این روند می‌تواند به موفقیت این تیم برابر النصر هم کمک کند.

او ادامه داد: پرسپولیس برابر پاختاکور با توجه به شرایط خوبی که داشت، موفق به پیروزی شد. حریف ازبک پرسپولیس با توجه به این که چند روز قبل توانسته بود استقلال، دیگر نماینده ایران را شکست دهد، به این فکر بود پرسپولیس را هم قربانی کند اما تاکتیک‌های مناسبی که گل‌محمدی در این دیدار برای تیمش اتخاذ کرده بود، باعث شد برنامه‌های حریف به هم بریزد و پرسپولیس در شرایطی که برتری تاکتیکی قابل ملاحظه‌ای برابر پاختاکور داشت، موفق به کسب پیروزی شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی نیز گفت: این تیم، تیم قدرتمندی است و پرسپولیس باید حساب شده برابر این حریف به میدان برود. عملکرد اخیر پرسپولیس برابر رقبای آسیایی‌اش نشان داده سرخ‌ها می‌توانند برابر النصر هم نتیجه لازم را بگیرند. البته آنها باید به این نکته توجه دشته باشند که اسیر غرور نشوند. این اتفاق می‌تواند کار را برای پرسپولیس سخت کند. کوچکترین لغزش می‌تواند تبعات بدی را برای این تیم همراه داشته باشد.

شافعی در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه نهایی این دیدار هم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم پرسپولیس با گلزنی یکی از مهاجمانش می‌تواند با نتیجه یک بر صفر این بازی را به سود خود به پایان برساند و با این برد راهی فینال شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز