محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

به یحیی و تیمش دست مریزاد می‌گویم/ دلم روشن است النصر را هم شکست می‌دهیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۲۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۷۴۲۸
به یحیی و تیمش دست مریزاد می‌گویم/ دلم روشن است النصر را هم شکست می‌دهیم
سرپرست اسبق پرسپولیس اظهار امیدواری کرد این تیم با ادامه روند رو به رشد خود بتواند از سد تیم النصر هم عبور کرده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

محمود خوردبین، بازیکن، مربی و سرپرست اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی سرخ‌پوشان برابر پاختاکور، اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود. به نظر من دوندگی زیاد بازیکنان بود که توانست در نهایت منجر به ثبت این پیروزی برای پرسپولیس شود. هر کدام از بازیکنان با دوندگی بالا، کمک زیادی به هم داشتند و همین موضوع باعث شد بچه‌ها با هم اخت شوند و نتیجه لازم را در این مسابقه بگیرند.

خوردبین در خصوص برگزاری متمرکز بازی‌ها و حسن این موضوع، تصریح کرد: این موضوع اتفاق خوبی بود و فکر می‌کنم شرایط کرونایی و برگزاری این بازی‌ها به‌صورت متمرکز به سود پرسپولیس بود. اگر رفت و آمد بود شاید شرایط کمی مشکل‌تر بود. به نظر من این اتفاق به نفع تیم پرسپولیس شد.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد همه پرسپولیسی‌ها در این بازی‌ها، افزود: به نظر من همه واقعا خوب بودند و نمی‌توانم بگویم کدام‌شان بهتر بودند ولی می‌توان بک چپ تیم (سعید آقایی) را فعال‌تر از بقیه دانست.

او در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه بازی برابر النصر هم خاطرنشان کرد: امیدوارم بچه‌ها از پس این تیم بربیایند. النصر تیم خوب و قدر عربستان سعودی است ولی دلم روشن است این بازی را هم خواهیم برد.

خوردبین گفت: از طریق خبرگزاری شما به بازیکنان و مربیان تیم مخصوصا یحیی گل‌محمدی تبریک عرض می‌کنم و به آنها دست مریزاد می‌گویم و امیدوارم با مجوز صعود به فینال به تهران بازگردند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز