هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بعید می‌دانم الکس نوری سرمربیگری این تیم را بپذیرد/ حتما لازم بوده این تغییرات ایجاد شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۷۴۳۰
بعید می‌دانم الکس نوری سرمربیگری این تیم را بپذیرد/ حتما لازم بوده این تغییرات ایجاد شود
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در سال‌های اخیر از بی ثباتی ضربه زیادی خورده به همین دلیل انتخاب بعدی وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعاملی استقلال باید فردی اصلح باشد که بتواند چند سال در باشگاه بماند.

هادی شکوری، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص وضعیت این روزهای آبی‌پوشان گفت: استقلال در شرایط بد و دشواری قرار دارد. در حالی که انتظار می‌رفت بعد از ناکامی‌های فصل های گذشته، استقلال امسال تیم خوبی ببندد اما متاسفانه تکلیف تیم اصلا مشخص نیست و فقط می‌توانم اظهار امیدواری کنم هرچه زودتر تصمیمات لازم برای استقلال گرفته شود چون زمانی تا شروع لیگ باقی نمانده است.

او با اشاره به تغییر مدیریت در باشگاه استقلال گفت: حتما لازم بوده این تغییرات ایجاد شود اما ای کاش استقلال کمی ثبات داشته باشد. تغییرات زیادی که در سال‌های اخیر برای استقلال اتفاق افتاده این تیم را از شرایط ایده‌آل دور کرده است. امیدوارم این بار هر انتخابی که صورت می‌گیرد به نفع استقلال باشد و مدیری کارآمد و کاربلد با برنامه‌ای طولانی به این باشگاه بیاید و حداقل 5 سال در این باشگاه بماند تا کاری اصولی انجام دهد. به نظر من استقلال در سال‌های اخیر از بی‌ثباتی ضربه زیادی خورده به همین دلیل انتخاب بعدی وزارت ورزش برای مدیرعاملی استقلال باید فردی اصلح باشد که بتواند چند سال در باشگاه بماند.

مدافع اسبق آبی‌پوشان با اشاره به انتخاب سرمربی جدید این تیم بیان کرد: در حال حاضر استقلال آنقدر مشکل دارد که بعید می‌دانم الکس نوری سرمربیگری این تیم را بپذیرد چون فکر می‌کند امنیت شغلی ندارد. همانطور که گفتم استقلال در سال‌های اخیر از بی‌ثباتی در مدیریت و کادر فنی ضربه خورده به همین دلیل الان کمتر کسی قبول می‌کند روی نیمکت این تیم بنشیند.

شکوری در پایان خاطرنشان کرد: سال‌هاست کارشناسان و دل سوخته‌های فوتبال می‌گویند فوتبال را بدهید دست فوتبالی‌ها. باور کنید همین الان در بین فوتبالیست ها افراد تحصیلکرده و کاربلد زیادی هستند که می‌توانند از پس مدیریت در فوتبال برآیند. چرا الان فوتبالیست‌های تحصیلکرده‌ای مثل علی دایی باید خارج از گود فوتبال باشند؟ مگر ابراهیم شکوری که تحصیلکرده هم هست در فوتبال بد مدیریت کرد؟ چرا نباید استقلال از پیشکسوتان خود استفاده کند؟ در هر صورت امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ دهد چون کمتر از یک ماه تا شروع لیگ باقی مانده و آبی‌ها هنوز حتی سرمربی خود را هم نمی‌شناسند. 2/5

نظر شما