علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سعادتمند فقط اهل وعده دادن بود/ سیستم مدیریتی استقلال نیاز به اصلاحات دارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۴:۴۵:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۷۴۴۳
سعادتمند فقط اهل وعده دادن بود/ سیستم مدیریتی استقلال نیاز به اصلاحات دارد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیرعامل قبلی استقلال فقط وعده داد و به هیچ‌کدام از وعده‌هایش هم عمل نکرد.

علی لطیفی، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: احمد سعادتمند عملکرد خوبی در استقلال نداشت. او از روز اولی که پا به باشگاه استقلال گذاشت وعده‌های زیادی برای بهبود اوضاع در این باشگاه داد اما به هیچ‌کدام از وعده‌هایش عمل نکرد. سعادتمند واقعا فرصت داشت که کارهای خوبی در استقلال انجام دهد اما کاری از پیش نبرد و مرور کارنامه او نشان می‌دهد عملکرد قابل قبولی در سمت مدیرعاملی استقلال نداشته است.

او ادامه داد: کم تجربگی سعادتمند و وارد دعوا شدن با فرهاد مجیدی باعث شد استقلال به راحتی یک جام را از دست بدهد. سفر سعادتمند به ایتالیا آن هم بدون اطلاع کادر فنی و در شرایطی که استقلال دربی را در پیش داشت اشتباه بزرگی بود. بعد هم که او با مصاحبه‌های جنجالی تمرکز را از کادر فنی استقلال گرفت و در نهایت هم استقلال ضرر کرد و قهرمانی جام حذفی را از دست داد. البته در این ماجراها فرهاد مجیدی هم بی‌تجربگی کرد اما اگر سعادتمند مدیری حرفه‌ای بود آن ماجرا را مدیریت می‌کرد.

لطیفی افزود: سعادتمند در زمینه‌های دیگر هم عملکرد خوبی نداشت. او به عنوان مدیرعامل نباید اتفاقات حاشیه‌ای در قطر را رسانه‌ای می‌کرد. هر اتفاقی هم در قطر رخ داده بود باید در خود خانواده استقلال حل می‌شد اما حالا همه مردم ایران از اتفاقات درونی استقلال خبر دارند و مشکلات این تیم کاملا عیان شده است. ضمن اینکه اگر بازیکنان استقلال دیر می‌خوابیدند و یا نظم و انضباط را رعایت نمی‌کردند چه کسی جز مدیرعامل مقصر بود؟ وقتی یک گروه در اردوی تیم شب‌زنده‌داری می‌کنند و دیر از خواب بیدار می‌شوند یا همراه خود قلیان می‌برند طبیعی است که مدیرعامل باشگاه نتوانسته اوضاع را به خوبی مدیریت کند. در حال حاضر هم که استقلال با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و مهم‌ترین مساله‌ای که باید در اولویت باشگاه باشد پرداخت مطالبات شفر و دستیارانش است تا پنجره نقل و انتقالات باز شود. درواقع مدیر بعدی استقلال باید اقتصادی باشد و بتواند در این وضعیت بد اقتصادی پول بیاورد و بتواند مشکلات مالی را حل کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به انتخاب سرمربی آبی‌پوشان گفت: با وضعیت موجود هر فردی به استقلال بیاید کار بسیار دشواری دارد. نمی‌دانم امکان حضور الکساندر نوری در استقلال چقدر است اما اگر امکان حضور او در ایران فراهم باشد، گزینه خوبی برای استقلال است. در بین گزینه‌های داخلی هم افرادی هستند که به کار استقلال بیایند اما قبل از هر چیز باید سیستم مدیریتی باشگاه اصلاح شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز