محمدباقر نوبخت:

قطعا اگر المپیک توکیو برگزار شود، دولت حمایت خود را از ورزش خواهد داشت

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۷۵۹۲
قطعا اگر المپیک توکیو برگزار شود، دولت حمایت خود را از ورزش خواهد داشت
معاون رئیس جمهور گفت: برای اعتلای ورزش سرمایه گذاری لازم را خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مراسم رونمایی از پنج چهره ماندگار ورزش ایران عنوان کرد:  آنچه باعث شد امروز اینجا باشیم و از تعدادی قهرمان تجلیل کنیم این است که این انسان های شریف و بزرگ توانستند با عنصر مقاومت در برابر رقیب که مسئولیت و ماموریت شان بود، موفق شوند. قطعا انسان های شایسته دیگری هم در کشور هستند اما این مقاومتی که هر یک از این عزیزان داشتند، مسیری که در زندگی طی کردند و مدال هایی که به عنوان مدال مقاومت کسب کردند، باعث شد چنین مراسمی برای شان داشته  باشیم.

او اضافه کرد: بعضی از مدال ها فردی است و بعضی گروهی، همواره در طول تاریخ از این قهرمانان به بزرگی یاد می شود. من مسئولیت پشتیبانی مالی کشوری را دارم که ملتش در ٤١ سال گذشته و به ویژه از ٣ سال قبل در یک مصاف همه جانبه با بدخواهانش قرار گرفته است. تمام تلاش دشمن این است که از همه راه ها مسیر تنفس را بر ملت ما ببندد. باید به این ملت تندیس مقاومت دارد.

نوبخت گفت: روزهای سختی داریم. کشوری که ١٢٠ میلیارد دلار درآمد ارزی داشت امروز با چند میلیارد دلار که رقمش را نمی گویم باید ادامه بدهد. البته این ملت یک بار در عرصه جنگ پیروز شد و امروز باید در جنگ اقتصادی مقاومت کند. کدام بانک است که آمادگی داشته باشد با ما مبادله کند و نترسد؟ متاسف هستیم برای کشورهایی که خون سرداران ما را ریختند و آنچنان زبون هستند که ما نمی توانیم واردات را به صورت رسمی داشته باشیم.

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: با وجود همه این مشکلات و کاستی ها، دولت تلاش می کند پرداختی ها را بدون وقفه انجام دهد. دیروز ٢٧٠٠ میلیارد وام های معیشتی و قبل از آن پرداخت حقوق و دستمزد و یارانه سر وقت انجام شد. آنچه نسبت به حمایت دولت از ورزش  بیان شد، کاملا هوشمندانه است. می دانیم کجا هزینه می کنیم. قطعا اگر المپیک توکیو برگزار شود، دولت حمایت خود را از ورزش خواهد داشت. ما برای اعتلای ورزش سرمایه گذاری لازم را خواهیم داشت. اهالی ورزش نسبت به استمرار و ادامه حمایت دولت اطمینان داشته باشند.

نظر شما