لیگ قهرمانان آسیا؛

گل‌محمدی: خیلی‌ها دوست نداشتند به فینال صعود کنیم/ پرسپولیس شرف خود را گذاشت

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۸۱۰۱
گل‌محمدی: خیلی‌ها دوست نداشتند به فینال صعود کنیم/ پرسپولیس شرف خود را گذاشت
سرمربی پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود تمجید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی پرسپولیس و النصر عربستان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با صعود سرخپوشان به فینال همراه شد، گفت: بازی سخت و نفس گیری بود. زیاد نمی‌خواهم درباره بازی صحبت کنم چون می‌خواهم از خیلی ها تشکر کنم. از تمام هواداران که همیشه ما را حمایت کردند. از مادران ایران زمین بخصوص مادر عیسی آل‌کثیر که دوست داشت فرزندش را در این بازی ببیند.

سرمربی پرسپولیس که صحبت هایش را با بغض ادامه می‌داد تاکید کرد: به همه بازیکنانم پیروزی بزرگ امروز را تبریک می گویم. آنها با وجود تمام مشکلاتی که داشتند دویدند و جنگیدند. آنها شرف خود را گذاشتند و از حیثیت مردم ایران دفاع کردند.

گل‌محمدی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس آبروداری کردند. فقط دوست دارم از همه تشکر کنم. از همه کسانی که دلشان با این تیم بود و دوست داشتند پرسپولیس به فینال برسد. البته خیلی ها هم بودند که دوست نداشتند به فینال برویم اما جواب محکمی به آنها دادیم. انشاءالله بتوانیم در فینال هم قهرمان شویم.

یحیی در پاسخ  به اینکه چطور توانستید روحیه تیمی را پس از محرومیت آل‌کثیر و اخراج احسان پهلوان حفط کنید؟ گفت: ما باور داشتیم و این روحیه را در تیم می دیدم. محرومیت آل‌کثیر انگیزه ما را دو چندان کرد. با وجود سختی هایی که داشتیم مقابل تیمی که فوتبال قوی داشت خوب بازی کردیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: مشکلاتمان قبل از حضور در قطر و سپس مصدومیت هایی که داشتیم باعث نشد انگیزه بازیکنان کاهش پیدا کند. این موضوع برای شاد کردن دل هواداران بود. آنها باعث خوشحالی مردم ایران و همه پرسپولیسی‌ها شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر درباره محرومیت عیسی آل‌کثیر یادآور شد: من هیچ کامنتی بعد از محرومیت او ندادم. الان می‌گویم وقتی در جلسه فنی بودم به من گفتند عیسی محروم است. شوک عجیبی بود. این جریمه سنگین واقعا شایسته آل‌کثیر نیست. او چنین خوشحالی را قبلا از چندسال پیش انجام می‌داد و در لیگ ایران سابقه داشت

یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: بازی های لیگ قهرمانان امسال، اولین بازی های آل کثیر در عرصه بین الملل است و تجربه ای در این زمینه نداشت. باید به این رای اعتراض کرد تا آن را عوض کنند. نمی‌شود به راحتی با آینده یک جوان فوتبالیست بازی کرد. از همین شوک هم در جهت ایجاد انگیزه بیشتر استفاده کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز