سیدجلال عسگری:

حضور رئیس فدراسیون در استان‌ها ادامه خواهد داشت/ به دنبال وفاق و همدلی در بین جامعه کشتی هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۸۱۹۸
حضور رئیس فدراسیون در استان‌ها ادامه خواهد داشت/ به دنبال وفاق و همدلی در بین جامعه کشتی هستیم
دبیر فدراسیون کشتی گفت: حضور رئیس فدراسیون برای بررسی برنامه‌های هیأت‌های کشتی استان‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدجلال عسگری، دبیر فدراسیون کشتی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب عنوان کرد: رئیس فدراسیون کشتی برای بررسی برنامه ها و رفع مشکلات هیأت ها تاکنون در دو استان البرز و خراسان جنوبی حضور یافته است و بازدیدهای ایشان، ادامه خواهد داشت.

عسگری با بیان اینکه فدراسیون کشتی به دنبال وفاق و همدلی بین جامعه کشتی است گفت: بازدیدهای استانی می تواند منشأ خیری برای کشتی استان ها باشد چراکه، فدراسیون کشتی از نزدیک با مشکلات هیأت های کشتی آشنا می شود و در جهت رفع آن ها در حد توان خود گام بر می دارد.

دبیر فدراسیون کشتی اظهار داشت: در بازدیدی که رئیس فدراسیون به خراسان جنوبی داشت، قول ساخت یک خانه کشتی مجهز از طرف استاندار، شهردار و شورای شهر بیرجند داده شد، ضمن اینکه مربیان و پیشکسوتان این استان نیز از نزدیک با رئیس فدراسیون دیدار کردند و مشکلات و نظرات خود را به ایشان منتقل کردند.

او ادامه داد: این بازدید ها و جلسات با هیأت های کشتی و دیگر مسئولین می تواند در آینده دستاورد خوبی برای کشتی استان داشته باشد از سوی دیگر ملاکی برای ارزیابی عملکرد هیأت های کشتی باشد.

عسگری گفت: برنامه های فدراسیون کشتی دارای ساختاری عملیاتی است و رئیس فدراسیون هم شخصا پیگیر و به دنبال مسائل کشتی در تمام کشور است، بسیاری از هیأت های کشتی از ما درخواست کرده اند که رئیس فدراسیون به استان های آن ها سفر داشته باشد و آقای دبیر نیز از هر فرصتی استفاده خواهد کرد تا با حضور در استان ها به رفع مشکلات هیأت های کشتی بپردازد.

او تصریح کرد: از روسای هیأت های کشتی هم می خواهم که علاوه بر تعامل سازنده با هیأت های شهرستان ها، سرکشی ها و بازدیدهایی را از وضعیت کشتی شهرستان های متبوع خود داشته و زمینه پیشرفت کشتی در سراسر شهرها را مهیا کنند.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد تعیین تکلیف هیأت های کشتی که با سرپرست اداره می شوند تصریح کرد: شخصا پیگیر انجام کار هستم تا هرچه زودتر انتخابات هیأت هایی که با سرپرست اداره می شوند، برگزار شود و از همکاری وزارت ورزش و ادارات کل استان های مربوطه در این زمینه با فدراسیون کشتی تشکر می کنم.

او در مورد عملکرد فدراسیون در شش ماه نخست سال گفت: تمام سعی و تلاش خود را در این مدت که مسابقات کشتی برگزار نشد انجام دادیم تا کشتی گیران، مربیان و هیأت های کشتی به هر نحوی که می توانند فعال باشند و خود فدراسیون نیز از طریق کمیته های مختلف به دنبال برنامه ریزی های ساختاری کشتی بود و در این مدت جلسات خوبی نیز برگزار شد.

عسگری ادامه داد: برگزاری وبینارها، سمینار هیأت های کشتی به صورت مجازی، برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون به صورت وبینار، انجام کارهای فرهنگی از جمله همایش کمک مومنانه و گرامیداشت روز کشتی در سراسر کشور، جلسات با کادرهای فنی و سایر واحدها و کمیته ها، پیگیری برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، برگزاری انتخابات هیأت کشتی چندین استان، و کارهای عمرانی از جمله بازسازی کامل سالن جهان بخت توفیق، راه اندازی اتوماسیون اداری هیأت های کشتی، راه اندازی مجدد سامانه کارت ملی کشتی، طراحی و بروز رسانی سایت فدراسیون کشتی با بخش ها و لینک های مختلف، از جمله برنامه های مهم فدراسیون بود که در این مدت انجام شد.

او گفت: خوشبخاته دور رفت بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی در گروه الف هم به شکل مناسبی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و امیدوارم که ادامه این رقابت ها نیز به شکل مطلوبی انجام شود.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: بعنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی کشور، به شخصه به دنبال ایجاد تعامل خوب و سازنده با تک تک هیأت های کشتی استان ها هستم و از آن ها می خواهم که هر مسائلی که دارند با من در میان بگذارند و تمام سعی و تلاش خود را در جهت کمک به کشتی کشور خواهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز