ندا عسگرنیا در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

امسال تیم را برای قهرمانی نبستیم/ امیدوارم در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۵:۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۸۴۶۲
امسال تیم را برای قهرمانی نبستیم/ امیدوارم در لیگ برتر نمایش خوبی داشته باشیم
سرمربی تیم بسکتبال نارسینا گفت: امیدوارم نمایش خوبی در مسابقات لیگ برتر داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ندا عسگرنیا، سرمربی تیم بسکتبال نارسینا، درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضور در رقابت‌های سوپر لیگ بانوان اظهار کرد: حدود یک ماهی است که تمرینات گروهی‌مان را شروع  کردیم. امسال برای حضور بهتر و ارائه بازی‌های خوب در چند پست تیم را تقویت کردیم. البته طبق اعلام فدراسیون قرار است از اول آبان‌ماه بازی‌های لیگ شروع شود و فردا هم قرعه‌کشی لیگ را خواهیم داشت. بنابراین زمان زیادی برای آماده‌سازی نداریم و امیدوارم در این فرصت اندک بتوانیم به هماهنگی خوبی برسم.

او در مورد رضایتش از نقل و انتقالات گفت: برای این فصل در یارگیری عملکرد قابل قبولی داشتیم. البته به نظرم در چند پست هم نیاز داریم بازیکن جدید جذب کنیم ولی با توجه به وضعیتی که کرونا به وجود آورده بعید می‌دانم بتوانیم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم. فعلا یکاترینا را که بازیکن دو ملیتی است و سابقه بازی در تیم ملی روسیه را دارد، کنار خودمان داریم. تخصص این بازیکن بیشتر زیر تور است و امیدوارم در ایران هم بازی‌های خوبی از خود نشان بدهد و به سطح کیفی بسکتبال‌مان کمک کند.

عسگرنیا با اشاره به نحوه برگزاری بازی‌های لیگ توضیح داد: فدراسیون امسال تصمیم دارد بازی‌های لیگ را هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان به صورت متمرکز برگزار کند. قطعا با این وضعیت شیوع کرونا به نظرم این تنهاترین و مطمئن‌ترین راه برای حفظ سلامتی است. البته با توجه به وضعیت اقتصادی کشور هم این روش از نظر هزینه هم برای تیم‌ها به صرفه است.

سرمربی نارسینا در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک امسال لیگ بسیار متفاوتی را شاهد خواهیم بود. در این شرایط که برگزاری هر رویداد صددرصد نیست واقعا هدف‌گذاری هم کار دشواری است. هرچند همه دوست دارند قهرمان شوند ولی امسال صرفا برای انجام بازی‌های خوب در لیگ شرکت می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم این هدف را هم به خوبی به سرانجام برسانیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز