حمید جاسمیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید از حق آل‌کثیر دفاع شود/ پرسپولیس با دست خالی به فینال رسید

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۸۵۸۹
باید از حق آل‌کثیر دفاع شود/ پرسپولیس با دست خالی به فینال رسید
پیشکسوت فوتبال گفت: ما دوست داشتیم علاوه بر پرسپولیس، استقلال هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی می‌گرفت چراکه در این شرایط، فوتبال تنها دلخوشی مردم محسوب می‌شود.

حمید جاسمیان، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر النصر عربستان اظهار داشت: پرسپولیس با تمام کارشکنی‌ها موفق شد برد دلچسبی را برای هواداران به ارمغان بیاورد و میلیون‌ها نفر را در شرایط فعلی که مشکلات زیادی وجود دارد خوشحال کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: ما دوست داشتیم هم پرسپولیس و هم استقلال و دیگر نمایندگان ایران در این رقابت‌ها موفق می‌شدند اما در نهایت پرسپولیس موفق شد به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران در آسیا خوش بدرخشد و همه فوتبالدوستان را خوشحال کند.

جاسمیان در خصوص کارشکنی‌هایی که در مورد عیسی آل‌کثیر در قطر شد، گفت: واقعا معنی این اتفاق را نمی‌دانم. این جوان شادی بدی نداشت و نمی‌خواست به کسی توهین کند ولی پول و لابی‌های عربستانی‌ها در کنفدراسیون آسیا، آنها را مجاب کرد در نهایت این حکم عجیب را صادر کنند. این بازی که گذشت اما امیدوارم مسئولان باشگاه و فدراسیون در پی احقاق حق آل‌کثیر باشند و نگذارند حق این گلزن خوب ضایع شود.

مدافع سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به این که بازیکنان این تیم در قطر ستاره بودند، خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها عالی بودند. به نظر من علاوه بر این موضوع، حضور مردانی از جنس پرسپولیس، از جمله یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و افشین پیروانی در کنار تیم کمک بزرگی برای موفقیت تیم بود که باید یک خسته نباشید جانانه به همه آنها بگویم.

او گفت: لابی و پولی که در اختیار کشورهای عربی بود برابر غیرت بچه‌های ما بی‌اثر شد و پرسپولیس بدون این مسائل با دست خالی به فینال رسید. حالا همه ما امیدوار هستیم پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران در فینال هم موفق شده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز