علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ نعمتی عملکرد خوبی در سمت راست خط دفاعی داشت

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۲۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۸۸۶۶
پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/ نعمتی عملکرد خوبی در سمت راست خط دفاعی داشت
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: عملکرد پرسپولیس خوشبختانه بسیار خوب بود و خیلی خوشحالم که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا محمد، بازیکن اسبق پرسپولیس و مربی تیم امید پرسپولیس در رابطه با وضعیت تمرینات تیم امید قرمزها گفت: آغاز اولیه تمرینات ما بر می‌گردد به دو ماه قبل و ابتدا تمرینات در ورزشگاه شهدای گمنام برگزار می‌شد و در حال حاضر در ورزشگاه درفشی‌فر به انجام فعالیت مشغول هستیم. همچنین مراحل تست‌گیری ما شروع و بازیکنان مدنظر ما جذب شده‌اند.

او در رابطه با وضعیت تیم توضیح داد: از فصل قبل 6 بازیکن به بزرگسالان اضافه شده و امسال قرارداد جدیدی نبسته‌ایم، درخواستی که بنده از مدیران باشگاه دارم این است که در سال جاری به تیم‌های پایه نظارت ویژه‌ای داشته باشند و افزایش مبلغ قراردادهای مربیان کمترین کاری است که می‌توانند در دستور کار خود قرار دهند. 

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان در خصوص عملکرد پرسپولیس بیان کرد: عملکرد پرسپولیس خوشبختانه بسیار خوب بود و خیلی خوشحالم که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد. به نظرم پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود و رسیدن به این جام دور از دسترس نخواهد بود.

محمد در رابطه با وضعیت مدافعان پرسپولیس افزود: سیامک نعمتی در سمت راست عملکرد خوبی داشته و نشان داده بازیکن توانمندی است. حسینی، خلیل زاده و کنعانی‌زادگان هم که در بهترین فرم خود قرار داشتند و به پرسپولیس در مسابقات اخیر کمک زیادی کردند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز