مردم همیشه حافظ و حامی فوتبال ملی و باشگاهی هستند؛

سلطانی‌فر: از توجه همیشگی رئیس‌جمهور به ورزش تشکر می‌کنم/ پرسپولیس را نماینده فوتبال ملی و مردم ایران می‌دانم

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۹۱۷۲
سلطانی‌فر: از توجه همیشگی رئیس‌جمهور به ورزش تشکر می‌کنم/ پرسپولیس را نماینده فوتبال ملی و مردم ایران می‌دانم
وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ دسیسه خارجی نمی‌تواند مقابل حمایت میلیون‌ها هوادار و عاشق فوتبال نتیجه بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر مسعود سلطانی‌فر درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: شاهد یک اتفاق بزرگ و خجسته ملی برای ورزش و فوتبال ایران بودیم ولی هنوز کار تمام نشده است و امیدواریم این بار پرسپولیس در فینال نتیجه بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: از توجه ریاست محترم جمهور به ورزش و تلاش‌های مدیران این حوزه تشکر می‌کنم و وظیفه ما خدمت به انقلاب و مردم است و برای شادی دل آنها از هیچی کوششی دریغ نخواهیم کرد. پرسپولیس و همه نمایندگان حاضر ایران در مسابقات لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا از جان مایه گذاشتند و از تمام جوانان کشور صمیمانه تشکر می‌کنم چرا که در شرایطی نابرابر و در اوج تحریم‌های ظالمانه و ناعادلانه، مردانه پای مردم و کشور و نظام ایستادند و کام مردم شیرین شد.

سلطانی‌فر گفت: همگان شاهد بودند که شیطنت‌ها تا آخرین ساعت‌ها علیه نمایندگان ما ادامه داشت ولی همت بلند جوانان فداکار و ارزشمند ایران، موجب شد ظرف سه سال گذشته شاهد دومین حضور یک نماینده فوتبال باشگاهی ایران در فینال لیگ قهرمانان باشیم.

او بیان کرد: مردم و علاقه‌مندان پرشمار فوتبال ایران، حافظ و حامی فوتبال ملی و باشگاهی هستند و هیچ دسیسه خارجی نمی‌تواند مقابل حمایت میلیون‌ها هوادار و عاشق فوتبال نتیجه بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پرسپولیس، نماینده ملی فوتبال ایران است و برای موفقیت آن به همراه فدراسیون در کنار این باشگاه هستیم و امیدوارم با آمادگی بیشتر بتوانیم بعد از سال‌ها جام قهرمانی آسیا را به ایران بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز