سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

درخواست مالی برخی بازیکنان در حد بضاعت ذوب‌آهن نبود/ سپاهان و استقلال بدشانس بودند، پرسپولیس توانایی قهرمانی آسیا را دارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۵:۳۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۶۹۳۶۷
درخواست مالی برخی بازیکنان در حد بضاعت ذوب‌آهن نبود/ سپاهان و استقلال بدشانس بودند، پرسپولیس توانایی قهرمانی آسیا را دارد
سرپرست تیم ذوب‌آهن با تاکید بر این‌که درخواست مالی برخی بازیکنان در حد بضاعت این تیم نبود، گفت: سپاهان و استقلال بدشانس بودند، پرسپولیس توانایی قهرمانی آسیا را دارد.

علی شجاعی، سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با وضعیت اردو تمرینی تیم ذوب آهن گفت: تمرینات ما در تاریخ ١٢ مهر آغاز شده و آقای فرهاد کاظمی، سرمربی تیم بادران، با تدارک زمین بازی زمینه یک دیدار دوستانه برای دو تیم را فراهم کرد. در روزهای آینده هم تمرینات ادامه خواهد داشت و روز چهارشنبه ١٦ مهر (امروز) یک بازی تدارکاتی با تیم نساجی مازندران داریم.

او در خصوص کیفیت بازی تدارکاتی یادآور شد: در بازی‌های تدارکاتی سرمربیان تیم‌ها قصد استفاده مطلوب از بازیکنان خود را دارند تا ترکیب تیم را پیدا کنند. برد و باخت در چنین بازی‌هایی ملاک و معیار مناسبی برای سنجیدن کیفیت تیم‌ها و بازی‌ها نیست.

شجاعی درباره جدایی تعدادی از چهره‌های شاخص بازیکنان در سال جاری نسبت به سال گذشته توضیح داد: یک‌سری بابت اتمام قرارداد از تیم جدا شده‌اند و مبالغ تعیین شده از سوی یک عده بازیکن دیگر در حد بضاعت مالی تیم ذوب‌آهن نیست و ادامه فعالیت تیم با آنها به همین دلیل قطع شد. البته هنوز نقل و انتقالات به پایان نرسیده و درصدد تقویت تیم هستیم.

سرپرست تیم ذوب‌آهن در خصوص وضعیت این تیم در لیگ نوزدهم گفت: با تعویض مربیان و تغییر و تحولاتی که در تیم پیش آمد متاسفانه شاهد عملکرد ضعیفی از ذوب آهن بودیم ولی خدا را شکر تیم در لیگ برتر ماندنی شد و مصمم هستیم امسال نتایج بهتری بگیریم.

او در رابطه با عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: تیم‌های استقلال و سپاهان با بدشانسی روبه‌رو شدند و به‌خصوص تیم سپاهان که مقابل النصر مستحق باخت نبود. پرسپولیس هم نمایش خوبی داشت و با بازی‌های که انجام داده توانایی کسب قهرمانی آسیا را دارد.

سرپرست تیم ذوب آهن در خصوص قانون عدم جذب مربی و بازیکن خارجی در فوتبال ایران گفت: بنده موافق این موضوع نیستم ولی در شرایط حاضر به دلیل فشارهای مالی و تورم بالا قاعدتا جذب بازیکن خوب برابر است با هزینه‌های زیاد مالی که اکثرا به همین دلیل همه افراد مخالفتی در این زمینه ندارند. 2/5

نظر شما