افتخار، عزت و غرور فقط در کسب مدال خلاصه نمی‌شود؛

بنی‌تمیم: ورزش همگانی نقش مهمی در سلامت خانواده‌ها و جامعه دارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۱
بنی‌تمیم: ورزش همگانی نقش مهمی در سلامت خانواده‌ها و جامعه دارد
مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی گفت: ورزش همگانی نقش مهمی در سلامت خانواده‌ها و جامعه دارد و باید تلاش کنیم که درصد بالایی از جامعه را به انجام فعالیت ورزش تشویق کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید بنی تمیم، مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی در خصوص  مهم‌ترین موضوع توسعه ورزش ایجاد فرهنگ سازی آن در خانواده‌هاست گفت: ورزش همگانی نقش مهمی در سلامت خانواده ها و جامعه دارد و باید تلاش کنیم که درصد بالایی از جامعه را به انجام فعالیت ورزش تشویق کنیم. همچنین والدین موظف هستند تا فرزندان خود را برای انجام ورزش تشویق کنند. چاقی مفرط که میزان آن در میان کودکان، نوجوانان و جوانان افزایش پیدا کرده و متاسفانه این آمار بالای 52درصد به دلیل فاصله گرفتن با ورزش است و اگر خانواده‌ها انجام ورزش را در میان فرزندانشان به عادت تبدیل کنند، کمک بزرگی به‌سلامتی جامعه کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه ورزش‌های همگانی نقش مهمی در سلامت و نشاط اجتماعی و همچنین داشتن انرژی مثبت بین مردم دارند افزود: باید برای گسترش این ورزش‌ها تلاش کرد و از تمامی ارگان های دولتی از جمله وزارت آموزش و پروش و شهرداری ها وزارت بهداشت و دمان و آموزش پزشکی و تمامی دستگاههای مرتبط با ورزشی که تنها بخشی از جامعه هدف خود را زیر پوشش قرار می‌دهند، بخواهیم در خصوص همگانی کردن ورزش عامه مردم تمام توانایی خود را به کار ببرند.

بنی تمیم گفت: اگر امروز این پویش و برنامه‌های ورزش همگانی که با سلامت جامعه  کودکان و بزرگسالان هر ایرانی گره خورده است، به نحو احسن اجرا شود، من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش همگانی، از همکارانم و مردم در بخش‌های مختلف تشکر می‌کنم زیرا ورزش همگانی هیچ‌گاه در راس رسانه های جمعی قرار نگرفته و ما باید این را بدانیم افتخار عزت و غرور فقط در کسب مدال خلاصه نمی شود و می شود به برنامه ها و اقداماتی که منجر به افزایش سلامتی جامعه کل مردم ایاران شود نیز افتخار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز