بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنیم با برگزاری اردوهای تیم‌ملی از رقبا عقب نماینم/ در روزهای تعطیلات اجباری با بازیکنان در تماس بودیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۵:۵۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۹۶۷۶
تلاش می‌کنیم با برگزاری اردوهای تیم‌ملی از رقبا عقب نماینم/ در روزهای تعطیلات اجباری با بازیکنان در تماس بودیم
دبیر فدراسیون تیروکمان گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری اردوهای تیم‌ملی از رقبا عقب نماینم، در روزهای تعطیلات اجباری با بازیکنان در تماس بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد پاکزاد، دبیر فدراسیون تیروکمان، درباره برگزاری اولین دوره مسابقات آنلاین تیراندازی با کمان در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: به هر حال شیوع کرونا ویروس در دنیا تقریبا تمامی برنامه‌های ورزشی را بهم ریخت. بنابراین این زمانی که چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد باید خودمان را با آن شرایط وقف بدهیم تا این سیستم به تعطیلی نکشد. در همین رابطه فدراسیون جهانی تلاش کرد با طراحی و برگزاری مسابقات به صورت آنلاین مانع از تعطیلی رویدادهای ورزشی شود. این اتفاق در ایران هم رخ داد و خوشبختانه استقبال هم شده که استان تهران نیز در این مسیر پیش قدم بودم، در مجموع این نوع فعالیت‌ها برای حفظ انگیزه بازیکنان بسیار مناسب است.

او با اشاره به برنامه‌های تیم ملی توضیح داد: فدراسیون تیروکمان بلافاصله پس از دریافت مجوز برگزاری اردوها استارت تمرینات تیم ملی را زد و تا به امروز هم دومین مرحله اردوها در حال پیگیری است و پس از پایان این مرحله دور جدید تمرینات گروهی را آغاز خواهیم کرد. البته در شش ماه اخیر که تمرینات تیم ملی تعطیل بود بازیکنان به صورت مجازی با مربیان خود در ارتباط بودند و برنامه‌های تمرینی خود را انجام می‌دادند. تمام تلاش ما این است که با یک برنامه ریزی درست از رقبا عقب نمانیم.

پاکزاد در پایان درخصوص حضور تیروکمان سنتی در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: در حال حاضر جمعیت زیادی به این ماده ورزشی در ایران روی آورده‌اند که برای ما هم بسیار خوشایند است بنابراین تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم. البته برخی از کشورها مانند ترکیه در این زمینه پیش گام بودند و در نهایت مجوز حضور بازی‌های کشورهای اسلامی صادر شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز