آتیلا حجازی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جای پدرم در استقلال خالی است/ استقلال زمان زیادی را به خاطر عوامفریبی‌ها از دست داد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۹۷۳۶
جای پدرم در استقلال خالی است/ استقلال زمان زیادی را به خاطر عوامفریبی‌ها از دست داد
مربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: همه می‌گویند این روزها جای پدرم در استقلال خالی است و خودم هم فکر می‌کنم استقلال در چنین شرایطی به یک بزرگتر نیاز دارد.

آتیلا حجازی، بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم درباره اوضاع این روزهای استقلال چه باید بگویم. در سال‌های اخیر آنقدر اتفاقات بد برای این تیم رخ داده که دیگر کسی امیدی به بهبود اوضاع ندارد. شنیده‌ام برخی از پیشکسوتان برای بررسی وضعیت استقلال به دیدار وزیر رفته‌اند. امیدوارم این ملاقات مثمرثمر باشد و بلکه زودتر تکلیف استقلال روشن شود.

او ادامه داد: این روزها صحبت از گم شدن پول اسپانسر در باشگاه استقلال است. مگر چنین چیزی ممکن است؟ مگر می‌شود یک مدیر بیاید و این همه با آبروی باشگاه بزرگی مثل استقلال بازی کند و کسی هم کاری به کار او نداشته باشد؟ استقلال در حال حاضر بیشتر از همه چیز به یک هیات مدیره قوی نیاز دارد تا تصمیمات درستی برای باشگاه بگیرد و اجازه ندهد مدیرعامل این همه بحران و مشکل برای استقلال درست کند. واقعا اوضاع باشگاه برای همه استقلالی‌ها ناراحت کننده است. وقتی با هواداران روبه‌رو می‌شوم و از من درباره استقلال می‌پرسند نمی‌دانم چه به آنها بگویم که ناراحتی‌شان را برطرف کنم. همه می‌گویند این روزها جای پدرم در استقلال خالی است و خودم هم فکر می‌کنم استقلال در چنین شرایطی به یک بزرگتر نیاز دارد.

حجازی در ادامه گفت: مشکل بزرگتری که استقلال الان دارد و باید زودتر برطرف شود پنجره بسته باشگاه است. ای کاش مسئولان باشگاه بیایند به مردم توضیح دهند چرا استقلال به این روز افتاده است. هواداران استقلال وقتی شرایط تیم خودشان را با پرسپولیس مقایسه می‌کنند سرخورده می‌شوند چون می‌بینند تیم رقیب در بهترین شرایط قرار دارد و حتی به خاطر بدهی‌های مالی هم پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته نمی‌شود اما در باشگاه استقلال با اینکه منبع مالی هم برای پرداخت بدهی جور می‌شود ولی خبری از پرداخت بدهی نیست و در نهایت هم پنجره باشگاه بسته می‌شود.

مربی و بازیکن اسبق استقلال با اشاره به انتخاب سرمربی برای این تیم افزود: نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد و چه تصمیمی گرفته شود اما ای کاش برای انتخاب سرمربی همه جوانب را در نظر بگیرند. استقلال زمان زیادی را به خاطر عوامفریبی‌های مدیرعامل قبلی از دست داد. الان هم با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ باقی مانده بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال خود فرهاد مجیدی است که از تیمش شناخت دارد و زمان زیادی نیاز ندارد تا با بازیکنان هماهنگ شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز