۲۴ ساعت برای انتخاب سرمربی صبر کنید

علی‌نژاد: اگر باشگاه نساجی همکاری نکند، فرد دیگری سرمربی استقلال می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۹۸۱۴
علی‌نژاد: اگر باشگاه نساجی همکاری نکند، فرد دیگری سرمربی استقلال می‌شود
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر موانع موجود بر سر راه استقلالی شدن فکری برطرف نشود با گزینه دیگری مذاکره می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی علی‌نژاد درخصوص تعیین وضعیت محمود فکری اظهار داشت: هیات مدیره و مدیرعامل باید در این زمینه تصمیم گیری کنند. هر تصمیمی که هیات مدیره و مدیرعامل اتخاذ کند، وزارت ورزش و جوانان از آن حمایت خواهد کرد. قطعا راهکارهایی برای حمایت از تصمیمات هیات مدیره هم پیدا می کنیم که مشکلاتشان را حل کنیم. بخش عمده مشکلات استقلال هم مالی است. 

وی در ارتباط با اینکه آیا همچنان روی موضع وزارت برای عدم حضور مربی خارجی پافشار است یا خیر گفت: مگر قرار است استقلال مربی خارجی بگیرد؟ آن داستان بر قوت خودش باقی است. سوال من این است مگر محمود فکری خارجی است؟

معاون وزیر ورزش در خصوص اینکه حضورش در باشگاه استقلال چه نتایجی داشته، تصریح کرد: در باشگاه استقلال خبری نیست. هیات مدیره در جای دیگری با هم نشست داشتند و آنها اصلا در باشگاه نبودند. من به اینجا آمدم که اولویت های باشگاه ها را مروری کرده باشم. به اتفاق مددی همه چیز را چک کردیم و قرار شد نقشه راهی را که هیات مدیره تعیین کرده و وزارتخانه هم نظر دارد جلو برود. 

او درباره دریافت مجوز حرفه ای برای استقلال و پرسپولیس بیان کرد: هم استقلال و هم پرسپولیس باید در روزهای آینده کارهای مجوز حرفه ای را انجام بدهند. قطعا هر کدام موضوعات و دغدغه هایی دارند. بر حسب اطلاعات من مسئولان پرسپولیس امروز با نمایندگان ای اف سی یک وبینار را برگزار کردند. روز گذشته هم استقلال این وبینار را انجام داده و فدراسیون فوتبال الزامات را مرور و به باشگاه ها تاکید کرده است. در حال عبور از این مسیر هستند و من امیدوارم به مشکل نخورند. 

علی نژاد در خصوص اینکه آیا فردا سرمربی آبی پوشان مشخص می شود یا خیر اظهار داشت: من در این خصوص چیزی نمی دانم، ولی هیات مدیره و مدیرعامل باید جمع بندی کنند اما یکی از گزینه ها حتما محمود فکری بوده است. 

معاون وزیر ورزش با رد این خبر که هنوز کمیته فنی برای استقلال تشکیل نشده است، عنوان کرد: قرار بر این است با نظر پیشکسوتان باشگاه خودشان 20 نفر را به آقای مددی معرفی کنند و سرپرست باشگاه از بین آنها چند نفر را به عنوان کمیته فنی مشخص کند. این موضوع زمان بر است و استقلال باید ظرف 24 ساعت آینده در مورد کادرفنی اش به جمع بندی برسد. 

وی در ارتباط با اینکه تصمیمات وزارتخانه چقدر در ماهیت باشگاه ها تاثیر دارد، گفت: کاری که ما می کنیم این است که هیات مدیره را با نظر مجمع انتخاب می کنیم.بدیهی است که با ما مشورت می کنند اما تصمیم گیر اصلی خودشان هستند. 

خبرنگاری پرسید آیا قبول دارید با تغییر 5 مدیرعامل تصمیم گیری ها در استقلال اشتباه بوده است، که علی نژاد پاسخ داد: به هر حال این تصمیمات را هیات مدیره گرفته و من یک بار دیگر گفتم در مسیر نتوانستند با هم کار کنند و انتخاب جدیدی باید انجام دهند.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی استقلال چه زمانی انتخاب می شود، گفت: فکر می کنم ظرف یکی دو روز آینده انتخاب شود.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه زمان در حال از دست رفتن برای استقلال است، اظهار داشت: بله اما یکسری موانعی وجود دارد که باید برطرف شود. 

مهدی علی نژاد در خصوص اینکه گفته می شود رضایتنامه فکری 7 میلیارد تومان است که 4 میلیارد آن را خودش باید بدهد و آیا حضور شما می تواند به این قضیه کمک کند یا خیر توضیح داد: من بعید می دانم که استقلال بخواهد چنین پولی را بدهد. 

در این هنگام خبرنگار به وی گفت این پولی است که باشگاه نساجی درخواست کرده است و وی پاسخ داد: من بعید می دانم چنین چیزی باشد و عرض می کنم اگر چنین چیزی باشد و کار به اینجا برسد شاید سراغ گزینه دیگری بروند. 

علی نژاد در خصوص اینکه شاید استقلال سراغ نکونام برود، گفت: من نمی دانم اما اگر باشگاه نساجی بخواهد موانع جدی بگذارد شاید اتفاق دیگری بیفتد اما صبر کنید شاید در 24 ساعت آینده اتفاقاتی رخ دهد. 

 

نظر شما