به عنوان سخنران کلیدی؛

حضوررئیس کالج آمریکایی طب ورزشی ACSM در دوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۹۸۹۷
پروفسور نیکول روث کیث، رئیس کالج آمریکایی طب ورزشی ACSM به عنوان سخنران کلیدی دردوازدهمین همایش بین المللی علوم ورزشی حضور دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری "با شعار "توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال" و باهدف گردهم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش، جهت هم‌اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه، توانمندسازی در مسیر تدبیر و امید، توسعه ملی و ارتقاء باورهای بین‌المللی " در تاریخ 19 تا 22 آبان سال 1399 و به‌ صورت مجازی برگزار شود.

در همین راستا یکی از چندین سخنران کلیدی این همایش، پروفسور نیکول روث کیث، رئیس کالج آمریکایی طب ورزشی ACSM می باشد که در این رویداد بزرگ بین المللی  در حوزه ورزش به عنوان سخنرانی کلیدی حضورخواهد داشت.

وی استاد دانشگاه ایندیانا دارای دکتری فیزیولوژی ورزش از دانشگاه کانتیکت نیگ و دو مدرک کارشناسی ارشد علوم ورزشی از دانشگاه رود آیلند و تحقیقات بالینی از دانشگاه ایندیانا و کارشناسی تربیت بدنی از دانشگاه هاروارد می باشد.

پروفسور نیکول روث کیث، دارای بیش از سی مقاله علمی پژوهشی و بیش از صد طرح پژوهشی بوده و افتخارات و جوایز آموزشی و پژوهشی متعددی کسب نموده است. از سوابق پروفسور کیث می توان به معاونت دانشکده تربیت بدنی و مدیریت گردشگری ایندیانا - دانشگاه پوردو ایندیاناپولیس نیز اشاره کرد.  وی در حال حاضر به عنوان رییس کالج امریکایی طب ورزشی (ACSM)  به عنوان بزرگترین و معتبرترین سازمان در حوزه پزشکی- ورزشی و علوم ورزشی در جهان مشغول به فعالیت می باشد.

شایان ذکر است: با توجه به تعویق زمان برگزاری همایش در اسفندماه سال 1398 به دلیل شیوع بیماری کووید-19 (کرونا)، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط شورای سیاستگذاری همایش، این رویداد علمی در تاریخ 19 تا 22 آبان سال جاری به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به  وب سایت همایش به نشانی:   https://12thcong.ssrc.ac.ir مراجعه کنند.

نظر شما