عباس موسیوند:

این روزها مراقب یکدیگر باشیم/ حضور دکتر ابطحی منشا تحولات مثبت در صندوق بوده است

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۹۹۱۷
عباس موسیوند پیشکسوت رشته های فوتبال و والیبال معتقد است برای گذران شرایط سخت دوران کرونا باید بیشتر مراقب خودمان و دیگران باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، موسیوند در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: متاسفانه می بینیم که برخی از مردم مانند قبل خطر کرونا را جدی نمی گیرند و بدون ماسک و فاصله گذاری در حال رفت و آمد هستند و حتی سفرهای غیر ضروری می روند.

وی افزود: باید برای رهایی از روزهای تلخ و سیاه این روزها دست به دست هم بدهیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی زودتر از شر این ویروس خلاص شویم.

این پیشکسوت ارزنده در ادامه با بیان اهمیت ورزش در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ورزش کردن موجب سلامت جسم و روح است به ویژه در سطح حرفه ای سبک زندگی ورزشکار را تغییر می دهد. جدیت و اخلاق دو رکن مهم ورزش حرفه ای است‌.

وی که در رشته های مختلف ورزشی بعنوان بازیکن فعالیت داشته گفت: من از کودکی توانایی حضور همزمان در چند رشته از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی و تنیس روی میز را داشتم و خوشبختانه در همه آن ها موفق بوده ام و علاوه بر کسب عناوین مختلف در کسوت بازیکن و کاپیتان، سال ها نیز بعنوان مربی فعال بوده ام.

موسیوند تاکید کرد: این توانایی را موهبتی از سوی خدا می دانم و معتقدم انسان توانایی های بالایی دارد که باید آن را بشناسد و رشد دهد.

این پیشکسوت ورزشی در پایان ضمن تقدیر از خدمات صندوق حمایت گفت: پیشکسوتان ذخیره ارزنده ای برای ورزش هستند و باید مورد احترام و توجه باشند خوشبختانه صندوق هم اکنون این مهم را اصل فعالیت های خود قرار داده و این موجب رضایت و خرسندی پیشکسوتان است.

وی اضافه کرد: حضور دکتر ابطحی تغییرات مثبتی را در صندوق رقم زده و اقدامات وی قابل ذکر و سپاس است‌. ازجمله تکریم و تجلیل پیشکسوتان که باعث دلخوشی و انگیزه این قشر است.

عباس موسیوند متولد ۱۳۴۴ در تهران است. وی مرد منتخب فوتبال، والیبال، کشتی، تنیس روی میز و بسکتبال است. از دوران دبستان فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده است. موسیوند سال ها قهرمان تنیس روی میز و کشتی در تهران بوده است. وی یکی از بنیان گذاران تیم والیبال پرسپولیس است و با این تیم به لیگ دسته یک آمده است. موسیوند با تیم‌فوتبال تهران قهرمان باشگاه های کشور شد. وی در تیم های فوتبال ابومسلم خراسان، هما و شاهین توپ زده است. وی سال ها سرمربی تیم فوتبال جوانان شاهین و تیم امید استیل آذین بود. به همت وی تیم های متعددی در فوتبال و والیبال از سطح محلات و دسته دو به دسته یک و لیگ برتر وارد شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز