فکری: مدیران نساجی در قراردادم دست برده‌اند/ خانه‌ام را می‌فروشم و پول رضایت‌نامه‌ام را می‌دهم/ سرمربی نساجی نمی‌شدم این تیم سقوط می‌کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۰۱۳۱
فکری: مدیران نساجی در قراردادم دست برده‌اند/ خانه‌ام را می‌فروشم و پول رضایت‌نامه‌ام را می‌دهم/ سرمربی نساجی نمی‌شدم این تیم سقوط می‌کرد
سرمربی مستعفی تیم فوتبال نساجی گفت:خانه ام را می فروشم و پول رضایتنامه ام را پرداخت می کنم. چیزی که مشخص است من از نساجی استعفا دادم و دیگر مربی این تیم نیستم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود فکری درباره جلسه با مدیران استقلال اظهار داشت: هنوز کامل توافق نکردیم. صحبت‌ها انجام شده اما در مجموع از باشگاه نساجیمازندران  استعفا کردم و فسخم را هم گرفتم. ببینیم مذاکره بعدی‌مان به کجا می‌رسد. عصر هم یک جلسه دیگر داریم که ببینیم چه می‌شود. موضوعم با استقلال مالی نیست اما مشغول مذاکره هستیم.

سرمربی مستعفی نساجی درباره‌بندی که در قراردادش درباره غرامت وجود دارد، گفت: من در بحث رفاقت با مدیریت نساجی اصلا قراردادم را نخواندم و امضا کردم. بعدا متوجه شدم دوستان بندی گذاشته‌اند که اگر فکری بخواهد برود باید 5 برابر رقم قرارداد غرامت بدهد. من بعد از بازی با استقلال یک نسخه قراردادم را گرفتم. هر زمان قراردادم می خواستم به من نمی دادند. چون می دانستند که اگر قراردادم را به دستم بدهند ناراحت می شوم. بعد از بازی با استقلال از سازمان لیگ قراردادم را گرفتم و متوجه شدم دوستان و مدیریت باشگاه چنین لطفی به من کرده است.

فکری در ادامه گلایه هایش از مدیران نساجی که سابقه کار در استقلال را هم دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه ما فقط می گوییم استقلالی هستیم. زمانش که می رسد اصلا باهم رفیق نیستیم و پشت هم نمی ایستیم. هم در بحث استقلالی بودن و هم اینکه سالها باهم نان و نمک خوردیم. من اگر بندی در قراردادم می گذاشتند که بعد از بازی‌ها محمود فکری را باید در میدان طالقانی قائمشهر اعدام کنند هم نمی فهمیدم. چون روی رفاقت و اعتماد امضا کردم.

وی درباره برکناری نظری جویباری که باجناقش است از هیات مدیره باشگاه گفت: از آقای نظری جویباری هم سوءاستفاده کردند. بحث آوردن او در هیات مدیره این بود که از تجربه اش و منابع مالی و دفترش استفاده کنند و بعد از نقل و انتقالات ایشان را کنار بگذارند. فضایی را به وجود آوردند تا کسی که در بستن تیم به نساجی خدمت کرد در قائمشهر مورد اهانت واقع شود. این به مدیریت باشگاه برمی گردد.
فکری همچنین افزود: من باید تاوان رفاقتم را بدهم. باشگاه استقلال نباید پولی بابت رضایتنامه ام را بدهد. اگر شده خانه ام را می فروشم و پول رضایتنامه ام را پرداخت می کنم. چیزی که مشخص است من از نساجی استعفا دادم و دیگر مربی این تیم نیستم.

سرمربی مستعفی نساجی با اشاره به موفقیت هایی که با این تیم کسب کرد، افزود: نساجی یکی از گزینه های سقوط بود و اگر حضور پیدا نمی کردم این تیم الان لیگ یکی بود. همین کادر مدیریت و پشتیبانی بودند اما نتیجه نمی گرفتند. بازیکنان ما به بهترین تیم های ایران رفتند. دوستان فقط به من می گفتند که اگر بارسلونا هم شما را خواست صحبتی انجام نده. من روی حرف خودم می ایستادم و مذاکره ای نمی کردم. خودشان گفتند اگر شما قرار است به استقلال بروید، ما کمک می کنیم. اصلا به مدیریت استقلال می گوییم کارش خوب است و می تواند کمک کند. اگر قرار بود 7 میلیارد تومان از من بگیرید، آیا این کمک است؟

فکری با بیان یک خاطره از دیدار امیری و سعادتمند تاکید کرد: آقای علی امیری در بحث بازی‌های آسیایی سعادتمند را دید و گفت اگر با محمود به جمع‌بندی رسیدید قرارداد ببندید و به ما هم نگویید. به خود من هم گفتند برو با استقلال مذاکره کن. یا داشتند مرا سیاه می کردند یا اینکه حرفشان واقعیت داشت. اگر واقعیت داشت که الان مذاکرات انجام می شود.

وی درباره زمان شروع تمرینات استقلال گفت: استقلال زمان را از دست داده است. اگر ان‌شاءالله خودم سرمربی شوم و به جمع بندی برسیم و تا شب اعلام شد فردا هم تمرینات را آغاز می کنیم.

فکری درباره شکایت باشگاه نساجی عنوان کرد: من قراردادم را فسخ کردم. اشکال ندارد اگر شکایت کنند. حق‌شان است. من باید تاوان رفاقتم را بدهم و اگر شکایت کنند من تاوان می دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال محرومیتش وجود دارد، گفت: برای مربی محرومیتی در صورت فسخ یک طرفه در نظر گرفته نمی شود. اما به خاطر آن بند که گفتم بدون اجازه من بوده باید تاوان بدهم. دوستان می گفتند ما با هم رفیق هستیم و این بند مشکلی ایجاد نمی کند. در صورت شکایت دوستان هم من فقط به خاطر آن بند جریمه می شوم.

سرمربی احتمالی استقلال درباره نفراتی که جذب این تیم شده اند، خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال با نظر من جذب نشده اند اما بازیکنان استقلال بازیکنان خوبی هستند. نفرات جذب شده هم خوب هستند. ما مشکلی بابت بازیکن نداریم. بازیکن خوب باشد، هر مربی‌ای پسند می‌کند و مشکلی نیست. برای من باعث خوشحالی است که با این نفرات کار کنم. همه آنها توانمند هستندو اگر سرمربی شوم کار را جلو می بریم.

وی درباره اعضای کادرفنی اش در استقلال گفت: کادرفنی ما در استقلال هم همان کادر فنی نساجی است که اعلام کرده ام. یکی دو پیشکسوت هم اضافه می شوند و ببینیم به کجا می رسد.

فکری درباره زمان جلسه امروزش با مدیران استقلال افزود: قرار است جلسه امروز را به من اعلام کنند. بایدبا هیات مدیره هماهنگ کنند تا جلسه بگذاریم.از طرف من مشکلی برای حضورم در استقلال نیست. باشگاه استقلال هم امیدوارم مشکلی نباشد.

وی درباره اینکه آیا واقعا می خواهد خانه را بفروشد تا غرامت نساجی را بدهد، گفت: خانه را با پول استقلال خریدم، به خاطر استقلال هم آن را می فروشم. خانه را می فروشم و به خانه مان می آیم.

فکری در پایان درباره کری خوانی‌اش با پرسپولیسی‌ها اضافه کرد: اصلا در مجموع فلسفه خودم در فوتبال این است که به هم احترام بگذاریم. اینکه فضای مجازی را آلوده کنیم درست نیست. باید به طرفداران خودمان و رقبا احترام بگذاریم. همه چیز در زمین و مستطیل سبز خلاصه می شود. بارها دعوا کردیم در زمین اما بیرون از زمین رفیق بودیم. بهترین کار این است که بهم احترام بگذاریم. برای پرسپولیسی ها کری خواندن هم درست نیست. رقابت هم می کنیم و امیدوارم سالم و مردانه باشد. همه رقبا را هم به رقابت مردانه دعوت می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز