سعید حسین پور در گفت و گو با خبرگزاری برنا:

صحبت های آقا یحیی مرا به فکر فرو برد/ خوشحالم مردم از ته دل خوشحال شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۰۱۷۲
صحبت های آقا یحیی مرا به فکر فرو برد/ خوشحالم مردم از ته دل خوشحال شدند
هافبک جوان پرسپولیس در خصوص اخبار منتشرشده در مورد جدایی اش از پرسپولیس واکنش نشان داد و توضیحاتی را در این زمینه مطرح کرد.

سعید حسین پور در گفت و گو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیتش با پرسپولیس اظهار داشت: از مدتی قبل چند تیم برای جذب من پیغام هایی را فرستاده بودند ولی من تمام فکر و ذکرم معطوف پرسپولیس بود. این در حالی است که من با باشگاه قرارداد دارم و به تنهایی نمی توانم در مورد آینده ام تصمیم بگیرم. این در حالی است که صحبت هایی که آقا یحیی در موردم مطرح  کردند مرا به فکر فرو برد . با توجه به این که ایشان مربی هستند که به جوان ها اعتماد می کنند و من هم پرسپولیس را دوست دارم، ترجیح می دهم حالا که کادرفنی روی من نظر مثبت دارد، بمانم و برای رسیدن به شرایط بهتر در پرسپولیس تلاش کنم.

او در ادامه افزود: خوشبختانه پرسپولیس در پست من بازیکنان خوب و باتجربه ای دارد و من تصمیم دارم با تمرین در کنار آنها علاوه بر کسب تجربه بیشتر، برای حضور در ترکیب پرسپولیس و پیدا کردن فرصت برای بازی بجنگم.

حسین پور در خصوص فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بچه هاواقعا از جا مایه گذاشتند و ما با لیاقت توانستیم این افتخار را برای فوتبال ایران به دست آوریم و واقعا وقتی دیدیم فینالیست شدن مان حتی برای دقایق کوتاهی مردم را خوشحال کرد و باعث شد مشکلات شان را فراموش  کند، حوشحالی مان چند برابر شد. راز موفقیت ما در این رقابت ها همدلی بین همه اعضای تیم بود و به امید خدا می خواهیم با قهرمانی در آسیا باز هم دل مردم به خصوص هواداران مان را شاد کنیم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز