کمیته تعیین وضعیت فدراسیون: مانعی برای حضور فکری در استقلال وجود ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۸:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۰۱۷۵
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون: مانعی برای حضور فکری در استقلال وجود ندارد
رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: مانعی برای انتقال محمود فکری به تیم فوتبال استقلال وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جمشید نورشرق درباره بحث پیوستن محمود فکری به تیم فوتبال استقلال گفت: طبق آیین‌نامه نقل و انتقالات، قرارداد مربیان و سایر عواملی که اجازه نشستن روی نیمکت را دارند، تابع مقررات نقل و انتقالات نیست و به مفاد و شروط خودشان با باشگاه برمی‌گردد. نظام حقوقی حاکم بر وضعیت مربیان تابع قراردادی است که با باشگاه بسته‌اند. بنابراین، هر گونه قضاوت بر اساس قرارداد مربی با باشگاه است.مقرراتی به نام نقل و انتقالات وجود دارد که برای بازیکنان حاکم است، اما برای مربیان، موضوع حاکم، خود و باشگاه‌ است.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه آیا این کمیته می‌تواند مانع پیوستن فکری به استقلال شود، گفت: به هیچ وجه. ما مانع رفتن فکری به استقلال نمی‌شویم. اگر توافق جدیدی بین ایشان با باشگاه سابق صورت بگیرد، یعنی باشگاه سابق از حقوق قراردادی‌اش صرف نظر کرده است و با شرایط جدید می‌تواند به استقلال برود.

نورشرق در پاسخ به این سؤال که اگر فکری نتواند رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، با شکایت باشگاه نساجی روبه‌رو خواهد شد، گفت: باشگاه نساجی می‌تواند به کمیته وضعیت طرح شکایت کند، اما امیدواریم توافق کنند و این ماجرا بدون طرح دعوا به پایان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز