حسن پروانه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

سپاهان و چند تیم دیگر شانس اول قهرمانی در فصل جدید هستند/ برای اردوهای تیم‌ملی با بحران کرونایی مواجه هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۲۳:۵۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۰۴۴۲
سپاهان و چند تیم دیگر شانس اول قهرمانی در فصل جدید هستند/ برای اردوهای تیم‌ملی با بحران کرونایی مواجه هستیم
کارشناس هندبال معتقد است، سپاهان و چند تیم دیگر شانش اول قهرمانی در فصل جدید هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن پروانه، کارشناس هندبال، در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن اشاره به شروع لیگ از روز شنبه ١٩ مهر در رابطه با متمرکز برگزار شدن لیگ ها گفت: با توجه به شرایطی که در حال حاضر برای همه به واسطه کرونا پیش آمده اگر شیوه دیگری را به غیر متمرکز برای اجرای مسابقات در نظر بگیرند آسیب‌های زیادی می‌بینند و امکان برگزاری در شهرهای بزرگ کشور به غیر از کرمان و اصفهان و تهران هم ممکن نیست. از طرفی در شهرهایی مانند بهبهان و کازرون شرایط متمرکز برای رعایت بهداشت و پروتکل‌ها وجود ندارد. به نظر من شیوه‌ای مناسب‌تر از متمرکز در شرایط فعلی وجود ندارد بهترین تصمیم در این شرایط است که قرار است در گروه برگزار شود و برگشت به شهر کرمان یا اصفهان خواهد رسید. 

او در خصوص اینکه از میان تیم های شرکت کننده در مسابقات، قهرمانی لیگ با چه تیمی خواهد بود بیان کرد: در شرایط فعلی 4 تیم فولاد مبارکه اصفهان، مس کرمان، شهید ثامنی کازرون و فراز بام دهدشت با برنامه خوب و یکدست آماده شرکت در مسابقات هستند. بنابراین رقابت اصلی هم برای رسیدن به جام بین این چند تیم خواهد بود.

پروانه ضمن اشاره به برگشت تیم زاگرس اسلام آباد غرب به لیست شرکت کنندگان لیگ گفت: دیدار آقای پاکدل با استاندار و مقامات مربوطه موجب برگشت و حضور دوباره تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب شد اما متاسفانه با توجه اینکه این تیم جزو بخش خصوصی محسوب می‌شود و امکان دریافت کمک از مقامات استانی وجود ندارد باعث شده هنوز درگیر بدهی‌ها و مشکلات مالی گذشته خود باشند. بعید می‌دانم آقای اعظم به عنوان مدیرعامل و مالک تیم زاگرس که زمینه ساز ایجاد موسسه برای جوان هستند با توجه به پایدار بودن مشکلات بتوانند در این تیم دوام بیاورند.

کارشناس هندبال کشورمان درباره تیم ملی جوانان عنوان کرد: تمرینات این تیم به دلیل شرایط بحرانی کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی متوقف شده است. همچنین مسابقات جوانان آسیا در شیراز  اواخر اسفند ماه سال جاری یا ابتدای فروردین سال آینده برگزار خواهد شد که باید تمرکز ما بیشتر روی این موضوع باشد چون با وضع موجود عملا امکان استفاده از مسابقات وجود ندارد. همچنین وضعیت موجود به ما این اجازه را نمی‌دهد که برای مسابقات برون مرزی از کشور خارج شویم. 3

نظر شما