محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جای چند بازیکن سرخابی در تیم ملی خالی است/ به موفقیت اسکوچیچ خوشبین هستم

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۵:۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۰۷۰۰
جای چند بازیکن سرخابی در تیم ملی خالی است/ به موفقیت اسکوچیچ خوشبین هستم
پبشکسوت فوتبال ایران در خصوص بازی اخیر تیم ملی برابر ازبکستان توضیحاتی را ارائه کرد.

محمود کلهر، بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دیدار تیم ملی برابر تیم ملی ازبکستان اظهار داشت: بازی خوبی را از تیم ملی ایران شاهد بودیم. با این وجود که این نفرات تجربه بازی در کنار هم را نداشتند، از هماهنگی خوبی در کنار هم برخوردار بودند و در مجموع اگر بخواهیم شرایط را در نظر بگیریم عملکرد تیم ملی بد نبود

او در ادامه افزود: به اعتقادم اسکوچیچ برای شناسایی بهتر تیمش نیاز به برگزاری بازی‌های دوستانه و تدارکاتی بیشتری دارد. البته در حال حاضر با توجه به محدودیت‌های کرونایی و زمان کوتاهی که تا شروع بازی‌های رسمی وجود دارد، شاید این اتفاق رخ ندهد اما هر چقدر تیم در شرایط بازی باشد، کادر فنی می‌تواند بهتر و زودتر ترکیب اصلی‌اش را شناسایی کند.

کلهر در خصوص پائین آمدن میانگین سنی تیم ملی و جوان شدن چهره این تیم خاطرنشان کرد: این موضوع اتفاق خوبی برای تیم ملی و فوتبال ایران است. البته با حضور نفرات باتجربه‌ای مثل احسان حاج‌صفی، مهدی طارمی و سردار آزمون این تیم تلفیقی از جوان‌ها و باتجربه‌هاست و این تغییرات فضا را برای نیروهای جدید مهیا می‌کند.

او ادامه داد: به نظر من جای چند بازیکن از پرسپولیس و استقلال مثل حامد لک، احسان پهلوان و فرشید اسماعیلی در تیم ملی خالی است و این نفرات به لحاظ فنی این شایستگی را داشتند که به تیم ملی دعوت شوند.

کلهر گفت: برای آقای اسکوچیچ و بچه‌های تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند با شایستگی که دارند به جام جهانی صعود کنند. من به موفقیت اسکوچیچ و تیم ملی خوشبین هستم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز