انتصاب بهزاد آقازاده به عنوان نایب رییس جدید کمیته سوپرساباکی

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۱۰۹۲
انتصاب بهزاد آقازاده به عنوان نایب رییس جدید کمیته سوپرساباکی
در روزهایی که به واسطه شیوع کرونا، فعالیت رشته های مختلف رزمی با رکود مواجه شده است، سبک سوپرساباکی استان خراسان رضوی میزبان چند رویداد سازنده و متنوع بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یکدوره استاژ فنی به همراه سمینار آنلاین مربیان و نمایندگان استانها با حضور کانچو اکبر روحپرور بنیانگذار جهانی سوپرساباکی به میزبانی شهرستان کاشمر برگزار که طی آن ضمن مرور آخرین دستاوردهای فنی سبک، پیرامون برنامه های آتی این رشته بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

اما مهم ترین بخش این مراسم معرفی نایب رییس جدید کمیته سوپرساباکی بود. در حضور جمعی از میهمانان و مدعوین در محل باشگاه ورزشی لاله، کانچو اکبر روحپرور در حکمی، "دکتر بهزاد آقازاده" از مدیران خوش نام ورزش استان را به عنوان قائم مقام و نایب رییس جدید کمیته سوپرساباکی منصوب و معرفی کرد. انتصابی که به نظر می رسد فصل جدیدی را در مسیر توسعه و پیشرفت این رشته رقم زند.

شایان ذکر است "دکتر آقازاده" از پیشکسوتان باسابقه ورزشهای رزمی است که از سال ۶۸ ورزش را با کیوکوشین آغاز و سپس در سال ۷۵ با دای دوجوکو ادامه داده است.

وی در حال حاضر دارای دان ۵ کاراته و دان ۶ از فدراسبون رزمی است و در کارنامه اش چند عنوان قهرمانی رقابتهای کشوری به چشم می خورد.

همچنین فرزند وی "بهراد آقازاده" نیز در رشته سوپرساباکی موفق به کسب عناوین متعدد قهرمانی از جمله مدال طلای مسابقات اروپایی بلاروس شده است.

روابط عمومی سبک در ادامه گزارش خود می افزاید: کانچو روحپرور در جریان سفر خود به این استان، از فعالیتهای باشگاههای رسام مشهد و استاد باغبان بازدید به عمل آورد.

تمرین در پارک ملت مشهد و همچنین زیارت امامزاده سیدمرتضی کاشمر و کوهنوردی در ارتفاعات این شهرستان از دیگر برنامه های انجام گرفته در طول این سفر بود.

گفتنی است بهزاد آقازاده و همچنین حجت الاسلام هاشمی از خادمان امامزاده سیدمرتضی کاشمر در برگزاری این برنامه ها زحمات فراوانی را متحمل شدند.

 

701

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز