استقلال به طور شفاهی با مدافع پرسپولیس به توافق رسید

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۱۱۵۶
استقلال به طور شفاهی با مدافع پرسپولیس به توافق رسید
باشگاه استقلال با مدافع ملی پوش پرسپولیس برای پرداخت مطالباتش به توافق رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یکی از مشکلاتی که باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای با آن روبه رو بود، بدهی به حسین کنعانی‌زادگان مدافع سابق این تیم و کنونی پرسپولیس بود.

براین اساس باشگاه استقلال باید به کنعانی‌زادگان مبلغ 350 میلیون تومان پرداخت کند تا رضایت این بازیکن را بگیرد. همین موضوع باعث شد که مدافع ملی پوش پرسپولیس در روزهای اخیر حسابی برای استقلالی ها خط و نشان بکشد. کنعانی زادگان حتی اعلام کرده بود تا زمانی که ریال آخر پولش پرداخت نشود رضایت نمی دهد اما درنهایت مسئولان استقلال تا ظهر امروز برای تکمیل مدارک و پرداخت بدهی‌ها فرصت داشتند و به همین خاطر به صورت شفاهی مذاکرات زیادی با او انجام دادند و موفق شدند یک دست خط از این بازیکن به صورت اینترنتی دریافت کنند.

در این نوشته کنعانی زادگان اعلام کرده مطالباتش را از استقلال دریافت کرده تا آبی ها بتوانند با تکمیل مدارک درباره پرداخت بدهی ها برای اخذ مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند. همچنین قرار است پول کنعانی زادگان تا امروز به حساب او واریز شود و ستاره کنونی پرسپولیس دیگر ادعایی بابت مطالباتش نداشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز