امروز صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی توسط معاون وزیر ورزش

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۱۴۵۱
تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی توسط معاون وزیر ورزش
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در دومین نشست هفته تربیت بدنی به برنامه‌های اجرایی وزارت ورزش در هفته پیش رو پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در دومین نشست هفته تربیت بدنی اظهار کرد: پیرو جلسه قبل درخصوص هفته تربیت بدنی که یکسری برنامه‌ها مطرح شد امروز برای نهایی کردن این برنامه‌ها و اجرای آن‌ها در هفته پیش رو تشکیل جلسه دادیم.  البته تعدادی متن پیشنهادی داریم اما بازهم نکته نظرات دوستان را خواهیم شنید تا بتوانیم برنامه‌های متنوع و خاصی را به مناسبت هفته تربیت بدنی داشته باشیم.

او ادامه داد: طبق برنامه روز شمار هفته از شنبه ۲۶ مهر تا جمعه ۲ آبان برنامه‌های خاص و متنوعی پیش‌بینی شده است برای مثال روز شنبه ۲۶ مهر پیش بینی شده است که با محوریت بسیج ورزشکاران برنامه ویژه کمک‌های مومنانه و از این دست برنامه‌ها  را داشته باشیم‌. سه شنبه ۲۹ مهر مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد را پیش بینی کردیم که البته این برنامه همواره در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد الان بخاطر کرونا تصمیم بر این شده است که این مراسم را به صورت محدود در هفته تربیت بدنی برگزار کنیم، همچنین اگر شرایط مهیا باشد افتتاح خانه‌های روستایی را نیز در این تاریخ خواهیم داشت.

احمدی گفت: دوشنبه ۲۸ مهر ماه نیز رونمایی از طرح‌هایی را خواهیم داشت که فدراسیون ورزش‌های همگانی طراحی کرده است مانند طرح ملی سمن‌ها، فدراسیون ورزش دانش آموزی طرح مبارزه با چاقی دانش‌آموزان  را خواهد داشت، فدراسیون جانبازان و معلولین هم برنامه‌هایی را پیشنهاد داده است که در این یک هفته طبق برنامه اجرا خواهد شد.

نظر شما