تیمور غیاثی:

صیامی در دوومیدانی خودی است/ خدمات صندوق در دوران دکتر ابطحی رضایت بخش شده است

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۷:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۱۶۲۰
صیامی در دوومیدانی خودی است/ خدمات صندوق در دوران دکتر ابطحی رضایت بخش شده است
پیشکسوت دوومیدانی و دارنده طلای بازی های آسیایی انتخاب صیامی بعنوان رئیس فدراسیون دوومیدانی را مثبت ارزیابی و بیان کرد: صیامی بر دوومیدانی اشراف دارد و خودی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیمور غیاثی در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: من نسبت به صیامی شناخت دارم وی با دوومیدانی غریبه نیست و گزینه خوبی برای ریاست فدراسیون است. باید کمک کرد تا وی بتواند به بهترین نحو کارها را پیش ببرد. من به وی پیشنهاد می دهم که خودش باشد و در تصمیم گیری ها و سیاست گذاری ها خرد جمعی را فراموش نکند و از کارشناسان جدید و قدیم و پیشکسوتان مشاوره و کمک بگیرد.

وی در ادامه درخصوص زندگی در شرایط کرونایی افزود: کرونا بر سبک زندگی همه مردم دنیا و جنبه های مختلف آن تاثیر گذاشته است. دوری از خانواده، آشنایان و دوستان یکی از اصلی ترین اتفاقات این دوران است که باید آن را پذیرفت.

این پیشکسوت دوومیدانی با بیان اینکه در این روزها بیشتر در خانه می ماند، اظهار کرد: در حال حاضر اجتماع ها کم شده، اماکن ورزشی استخرها و... تعطیل شده اند و بهتر است که از تردد غیرضروری در اماکن شلوغ خودداری کرد. باید با اراده قوی و شکرگذاریِ نعمت نفس کشیدن که خداوند ارزانی مان کرده رو به جلو حرکت کرد.

غیاثی افزود: توصیه من به سالمندان برای جلوگیری از کرختی این روزها این است که از پیاده روی و ورزش خانگی غافل نشوند زیرا ورزش معجزه می کند. بهتر است ما سالمندان برای خود سرگرمی هایی تعریف کنیم با نزدیکان از طریق راه های مخابراتی و فضای مجازی ارتباط بگیریم و با توجه به پروتکل ها و توصیه های بهداشتی این روزها را سپری کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه خدمات صندوق حمایت با حضور دکتر ابطحی رضایت بخش شده گفت: در حال حاضر خدمات صندوق بسیار رضایت بخش و مورد توجه است. پرداخت به موقع حقوق ها و برگزاری مراسم های تجلیل و احوالپرسی و عیادت از ورزشکاران و ... از جمله اقدامات مثبت صندوق بوده است. از دکتر ابطحی و کارکنان صندوق به خاطر توجه بیشتر خود به پیشکسوتان و قهرمانان سپاسگزارم.

نظر شما