معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس:

همه فکر و ذکر ما پرداخت بدهی برانکو است/ نمی‌گذاریم کار به مجازات‌های بعدی برسد

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۱۶۳۶
رضا یلوه گفت: پیش از اینکه در پرونده برانکو خطری باشگاه را تهدید کند، پول او را پرداخت خواهیم کرد و همه فکر و ذکر ما انجام این کار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا یلوه گفت: در حال رایزنی برای تامین منابع پول برانکو هستیم و قبل از اینکه خطری پرسپولیس را تهدید کند، پول او را پرداخت خواهیم کرد.

او در ادامه تصریح کرد: من با مشاور حقوقی باشگاه صحبت کردم او تمام مسائل و نکات مبهم رای را بررسی کرد. 12 سپتامبر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته شده اما سایر مجازات‌ها اگر بخواهد متوجه باشگاه شود، فیفا به طور حتم اخطار خواهد داد و زمان تعیین می‌کند. ما اجازه نخواهیم داد که کار به آنجا برسد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در اپلیکیشن باشگاه، قسمتی برای کمک هواداران در نظر گرفته شده است. هواداران از آنجا می توانند به باشگاه کمک کنند.

او افزود: باشگاه درآمدزایی خوبی داشته است اما مشکل اصلی بدهی‌هایی است که از قبل وجود داشته است و در حال تسویه آنها هستیم. عملکرد خوبی در پرداختی‌ به اعضای تیم داشتیم و هیچ باشگاه ایرانی چنین مقدار پرداختی نداشته است. قسمت زیادی از بدهی‌ها را نیز پرداخت کردیم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود پرسولیس تنها فردا را برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ زمان دارد، خاطرنشان کرد: هیچ اخطاریه‌ای از جانب فیفا به ما نرسیده اما مطمئن باشید اجازه نخواهیم داد هیچ خطری باشگاه را تهدید کند.اگر منبع ریالی پول برانکو تامین شود، راه‌های زیادی برای پرداخت وجود دارد.

یلوه در پایان گفت: حواشی ایجاد شده برای پرسپولیس سم است و به تیم ضربه می‌زند. همه فکر و ذکر ما این است که طلب برانکو را بدهیم تا خطری باشگاه را تهدید نکند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز