زهرا کیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری لیگ ووشو با وجود مشکلات مالی باز هم به صلاح نیست/ جوانان به انگیزه بیشتری نیاز دارند

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۶:۵۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۱۷۹۰
برگزاری لیگ ووشو با وجود مشکلات مالی باز هم به صلاح نیست/ جوانان به انگیزه بیشتری نیاز دارند
عضو تیم‌ ملی ووشو بانوان گفت: برگزاری لیگ ووشو با وجود مشکلات مالی باز هم به صلاح نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا کیانی، عضو تیم‌ ملی ووشو، درباره برگزاری مسابقات آنلاین ووشو اظهار کرد: متاسفانه لغو تمام مسابقات باعث شد تعدادی از ورزشکاران از تمرینات و در کل ورزش دور شوند و دیگر مانند گذشته به حفظ آمادگی خود توجهی نداشته باشند. از طرفی به نظرم آن شرایطی که در باشگاه‌ها برای تمرین وجود دارد در خانه مهیا نیست و این واکنش‌ها طبیعی است.

او اضافه کرد: بنابراین نیاز است در این وضعیت برای جلوگیری از این همه بی‌تحرکی و سکون برنامه‌ریزی موثری را داشته باشیم که برگزاری مسابقات به‌صورت آنلاین روش مناسبی در این زمینه است. همانطور که گفتم شرایط خانه شاید آنطوری نباشد که بخواهد به ورزشکار انگیزه بدهد ولی اگر برای این نوع مسابقات جوایز و مدال هم طراحی شود قطعا می‌تواند ایجاد انگیزه کند به ویژه در رده‌های پایه که به دنبال این انگیزه‌ها هستند.

پرافتخارترین بانوی تالوکار ایران درباره برگزاری اردوهای تیم‌ ملی توضیح داد: رشته ووشو طبق آخرین اطلاعیه هیچ رویداد جدید را در پیش ندارد و به همین دلیل فدراسیون در این شرایط که کرونا هیچ تغییری با گذشته نکرده تصمیمی برای برگزاری اردو ندارد. قطعا این کار بهترین تصمیم بوده چراکه سلامتی از هر چیزی مهم‌تر است. درست است که هزینه‌ها سخت شده و تقریبا همه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اما واقعا برگزاری اردوهای تیم‌ ملی و حتی رقابت‌های لیگ اصلا به صلاح نیست. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز