احسان پهلوان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از گروه مرگ به فینال آسیا رسیدیم/ محرومیت آل‌کثیر شوک بدی بود اما .../ حسادت به پرسپولیس طبیعی است!

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۱۸۱۹
از گروه مرگ به فینال آسیا رسیدیم/ محرومیت آل‌کثیر شوک بدی بود اما .../ حسادت به پرسپولیس طبیعی است!
هافبک جوان پرسپولیس بر این باور است پیروزی برابر الشارجه کلید فینالیست شدن پرسپولیس بود.

احسان پهلوان، هافبک تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ما در این مدت بازی‌های فشرده‌ای داشتیم. این که هر 3 روز یک بار بازی‌های پرفشار داشته باشیم، کار هر تیمی نیست اما شکر خدا بچه‌ها همت کردند و با انرژی بالایی که در تیم وجود داشت، موفق شدیم مجوز حضور در فینال را به دست آوردیم.

او در ادامه تصریح کرد: تحمل این فشار سخت بود اما آقا یحیی از روز اول ذهن ما را با این مشکلات آماده کرده و به ما گفت هدف ما قهرمانی در آسیاست و در این مسیر نباید به مشکلات فکر کنیم و با این تفکر وارد مسابقات شدیم و خدا را شکر به هدف‌مان رسیدیم.

پهلوان در خصوص نتایح خوبی که پرسپولیس در 7 بازی اخیرش کسب کرد، گفت: گروه ما گروه مرگ بود و در حالی پای به قطر گذاشتیم که تیم آخر جدول بودیم. خدا را شکر با 2 پیروزی متوالی برابر التعاون عربستان شروع خوبی داشتیم و پس از باخت برابر الدحیل، در ادامه برابر الشارجه بازی مهم و حیاتی را داشتیم که توانستیم در حالی 4 گل در آن دیدار بزنیم که این تیم در 2 بازی قبلی‌اش 10 گل زده بود. به نظر من کلید صعود به ما به فینال پیروزی برابر الشارجه بود.

هافبک سرخ‌ها با اشاره به بازی‌های حذفی پرسپولیس در قطر، افزود: ما برابر السد با ژاوی و ستاره‌های با کیفیتی مثل کازورلا برد شیرینی را کسب کردیم و در ادامه روبروی پاختاکوری قرار گرفتیم که استقلال را حذف کرده بود اما با تدابیر کادر فنی این حریف سرسخت‌مان را هم از پیش رو برداشتیم و موفق شدیم برد دلچسب دیگری را به دست آوریم.

او ادامه داد: ما در حالی برابر  النصر، که از  تیم السد قوی‌تر بود، قرار گرفتیم که حدود یکی، دو ساعت قبل از بازی عیسی آل‌کثیر را ناجوانمردانه محروم کردند، اتفاقی که شوک بدی را به تیم وارد کرد اما آقا یحیی و دیگر اعضای کادر فنی بار دیگر توانستند به خوبی تیم را جمع کنند و ما بعد از این اتفاق همدل‌تر شدیم و خوشبختانه در آن بازی هم پیروز میدان شدیم تا مقتدرانه به فینال برسیم.

بازیکن تازه وارد سرخ‌ها در خصوص هماهنگی او و دیگر بازیکنان جدید در این رقابت‌ها گفت: به اعتقاد من این هنر یک مربی است که بتواند در کمترین زمان ممکن بازیکنان جدید را با نفرات قدیمی هماهنگ کند که آقا یحیی این اتفاق را برای ما رقم زد. ضمن این که برخورد روزهای اول کادر و بچه‌های قدیمی با نفرات جدید هم فوق العاده بود و همه این مسائل دست به دست هم داد تا خیلی زود خودمان را بتوانیم با شرایط پرسپولیس وفق دهیم. کادر فنی تیم را خوب جمع کرد و بازی به بازی بهتر شد. این اعتماد به نفس تیمی ما از تهران شکل گرفت و در دوحه به اوج رسید.

پهلوان در مورد کارشکنی‌های داخلی که علیه پرسپولیس شکل گرفت، گفت: برایم عجیب است تیمی که برای کشور افتخارآفرینی می‌کند چرا باید از داخل با کارشکنی روبرو شود. واقعا نمی‌توانم کلمه‌ای را در مورد این کار بر زبان بیاورم. متاسفانه نامردی‌هایی در قبال پرسپولیس شد اما همت همه ما و مسئولان تیم و انرژی که از سوی هواداران به تیم فرستاده می‌شد، برابر همه هجمه‌ها پیروز شد و ان‌شاءالله با برد در فینال تکمیل می‌شود. پرسپولیس در این چند سال همیشه قهرمان شده و همه جام‌ها مال پرسپولیس بوده، با این حساب، این حسادت‌ها طبیعی بود. آنها می‌خواستند به پرسپولیس ضربه بزنند اما خدا هم پرسپولیس و هوادارانش را دوست داشت و کمک‌مان کرد تا در نهایت به هدف‌مان برسیم. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز