حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

این افراد به مملکت خیانت کرده‌اند نه به پرسپولیس!/ بی‌خود شلوغش می‌کنند؛ مشکلات حل می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۱۸۲۳
این افراد به مملکت خیانت کرده‌اند نه به پرسپولیس!/ بی‌خود شلوغش می‌کنند؛ مشکلات حل می‌شود
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است کسانی که از داخل ایران برای پرسپولیس سنگ اندازی کرده اند باید تحت پیگیرد قانونی قرار بگیرند.

حسین کلانی، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به حضورش همراه چهره‌های شاخص این باشگاه در مراسم استقبال از کاروان سرخ‌ها اظهار داشت: پرسپولیس مثل بچه من است. این باشگاه را ما درست کرده‌ایم در هر شرایطی برای ما عزیز و قابل احترام است. بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا فوق‌العاده بودند و در شرایط سخت به‌خاطر مردم و شادی آنها، مردان جنگیدند و وظیفه من بود برای تشکر و قدردانی از زحماتی که بچه‌ها و کادر فنی و دیگر اعضای تیم کشیدند به استقبال‌شان بروم و حضورم در فرودگاه حرکت کوچکی برابر فداکاری بود که اعضای تیم در این 4 سال برای همه ما داشتند

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حواشی که این روزها حول و حوش تیم و باشگاه به گوش می‌رسد، تصریح کرد: مطمئن هستم این مسائل حل می‌شود. در هر خانواده‌ای این مشکلات وجود می‌آید. پرسپولیس بزرگ‌ترین خانواده ورزشی ایران که نه، بزرگترین خانواده ورزشی آسیاست و برخی مسائلی که برای این باشگاه با بزرگنمایی مطرح می‌شود، قابل حل و فصل شدن است. بچه‌ها و مدیران تا به امروز بارها ثابت کرده‌اند برای شادی مردم  از جان‌شان مایه گذاشته‌اند تا لبخند را روی لب مردم بیاورند.

او افزود: پرسپولیس و ارکان آن مثل حلقه‌های یک زنجیر هستند و همه ما باید کمک کنیم تا این حلقه از هم جدا نشود و زنجیر را حفظ کنیم. در خیلی از موضوعات دارند الکی شلوغش می‌کنند تا اتحاد پرسپولیسی‌ها را از بین ببرند. در حال حاضر دغدغه بزرگ همه پرداخت پول برانکو است که من مطمئن هستم با کمک همه ارکان باشگاه و مدیریت این مشکل خیلی زود برطرف می‌شود.

کلانی در واکنش به اخباری که پس از فینالیست شدن پرسپولیس مطرح شد، خاطرنشان کرد: یکسری از افراد واقعا نسبت به مملکت خائن هستند نه فقط نسبت به پرسپولیس. یک عده‌ای که علیه پرسپولیس گزارش می دهند، واقعا خائن به این مملکت و مردمش هستند. نام پرسپولیس در تورنمنت اخیر به عنوان یک باشگاه نبود، بلکه نماینده یک ملت ایران بود. همان‌طور که استقلال، سپاهان و شهرخودرو نماینده ایران بودند و برای ما حکم تیم ملی را دارند. حالا اگر این کارشکنی‌ها از سوی خارجی باشند، قابل هضم است اما از خیانت نباید گذشت و کسانی که این کار را انجام داده‌اند باید تحت پیگیرد قانونی قرار بگیرند.  

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس اظهار داشت: اطمینان دارم همه مسائل و مشکلات حل می‌شود. مردم با این همه مشکلات با موفقیت ورزشکاران‌شان لبخند می‌زنند. در شرایطی که کرونا و مشکلات اقتصادی و فوت یکی از مشاهیر بزرگ موسیقی‌مان زنده‌یاد شجریان همه را ناراحت کرده، پرسپولیس لبخند را بر لب مردم آورد و با کسانی که با گزارش به کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه مملکت کارشکنی می‌کنند و خائنان به مردم هستند، باید برخورد قانونی شود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز