سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه:

نکته اصلی این است که انگیزه در بین کشتی گیران هنوز وجود دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۱۹۲۳
نکته اصلی این است که انگیزه در بین کشتی گیران هنوز وجود دارد
کوگیاشویلی گفت: نکته اصلی که از حضور کشتی گیران در رقابت های جام کشتی فرنگی روسیه باید به آن اشاره کنم این است که هنوز انگیزه کار کردن در بین کشتی گیران ما وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گئورگی کوگیاشویلی، سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه، پس از برگزاری رقابت های جام کشتی فرنگی این کشور با بیان این مطلب عنوان کرد: اعتراف می کنم که فکر می کردم عملکرد کشتی گیران در این مسابقات مناسب نباشد اما آن ها بهتر از انتظار من ظاهر شدند و عملکرد خوبی داشتند.

او ادامه داد: بهرحال در آغاز کار قرار داریم و نظر زیادی در مورد کشتی گیران نمی توانم بیان کنم و قطعا حضور در تورنمنت های بین المللی می تواند عیار کشتی گیران را مشخص کند.

کوگیاشویلی با تشکر از مسئولان جمهوری باشقیرستان برای میزبانی این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات در تقویم ما قرار نداشت و خوشحالم که رقابت ها با نام جام روسیه برگزار شد و کشتی گیران در آن حضور پیدا کردند.

او در مورد چگونگی آماده سازی روسیه برای رقابت های جهانی اظهار داشت: همه ما امیدواریم که شرایط اپیدمی ویروس کرونا به گونه ای شود که امکان برگزاری رقابت های جهانی فراهم شود، اما در صورت برگزاری این رقابت ها آن را بعنوان یک تورنمنت بین المللی و یک رقابت مقدماتی درنظر خواهیم گرفت. تاکنون کسی نمی داند که چه کسی درا ین مسابقات شرکت خواهد کرد و در چه قالبی برگزار خواهد شد.

کوگیاشویلی ادامه داد: اما نکته اصلی این است که مسابقات جهانی یک شروع خواهد بود که همه به آن نیاز دارند و کشتی گیران ما نیز مشتاق جنگیدن و پیروزی هستند. ما دو اردوگاه آموزشی برای حضور در این مسابقات در نظر داریم که دوره بعدی طی یک هفته در منطقه آدلر برگزار می شود.

او در مورد مشخص شدن تاریخ رقابت های قهرمانی روسیه برای بازی های المپیک گفت: قرار است این مسابقات روزهای 3 تا 8  بهمن ماه در روستوف دان برگزار شود و امیدوارم که تغییری در زمان بندی آن اتفاق نیفتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز