از یاغی شدن نادری تا ناامیدی از انصاری؛

بحران تکراری در انتظار پرسپولیس؟!

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۱:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۲۲۲۰
بحران تکراری در انتظار پرسپولیس؟!
شواهد و قرائن از این حکایت دارد که بحران تکراری در انتظار پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حال حاضر علاوه بر نگرانی که پرونده برانکو برای پرسپولیس ایجاد کرده و پنجره بسته نقل و انتقالاتی، بحران تکراری برای یحیی و همکارانش در این تیم وجود دارد که حل نشدن آن می تواند برای این تیم نگران کننده باشد.

ابهام در مورد آینده نادری

محمد نادری، مدافع ملی پوش پرسپولیس ساز جدایی اش از این تیم را کوک کرده و چند روزی است در حوالی تیم اردوی رقیب دیده می شود. این در حالی است که گویا مصدومیت محمد انصاری و طولانی شدن پروسه درمانی اش تا حضور کامل این بازیکن در تمرینات گروهی و نرسیدن به شرایط بازی، پرسپولیسی ها را از حفظ او ناامید کرده است.

ربیع خواه هم ماندنی نیست؟!

این در حالی است که پالس های مثبت برای حفظ محسن ربیع خواه هم از سوی کادر فنی نمی رسد تا همه چیز دست به دست هم بدهد تا در حال حاضر سعید آقایی تنها مدافع چپ تخصصی پرسپولیس محسوب شود.

بحران تکراری!

این در شرایطی است که با توجه به امید کم پرسپولیسی ها برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی هم مزید بر علت شده تا این بحران تکراری یعنی بحران دفاع چپ در پرسپولیس مثل یکی دو فصل اخیر برای سرخ ها اتفاق بیفتد!

امید پرسپولیسی‌ها به شجاعی؟!

اگر نادری با استقلال به توافق برسد و جدایی انصاری و ربیع خواه حتمی شود، تنها سعید آقایی برای پرسپولیس در جناح چپ باقی می ماند، البته شاید در چنین شرایطی کادر فنی به حضور علی شجاعی به عنوان وینگر چپی که می تواند در دفاع نیز به کمک پرسپولیس بیاید حساب باز کرده باشد، موضوعی که می تواند کمی از نگرانی بکاهد اما شاید در طولانی مدت نتوان به آن دلخوش بود. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز