ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قرعه سخت و آسان نباید برای پرسپولیس فرقی داشته باشد/ سرخ‌پوشان می‌توانند قهرمان آسیا شوند

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۲۳۶۱
قرعه سخت و آسان نباید برای پرسپولیس فرقی داشته باشد/ سرخ‌پوشان می‌توانند قهرمان آسیا شوند
مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص قرعه سرخ‌ها در لیگ بیستم توضیحاتی را ارائه کرد.

ناصر ابراهیمی، مربی اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به قرعه‌ای که برای پرسپولیس در لیگ بیستم به دست آمد، اظهار داشت: شاید روی کاغذ رقبای پرسپولیس در چند هفته اول حریفان مشکلی باشند اما این موضوع نباید برای پرسپولیسی‌ها چالش‌ساز شود.

مربی سابق پرسپولیس در ادامه گفت: همه تیم‌های حاضر در لیگ تیم‌های خوبی هستند و پرسپولیس باید با هر 15تیم این فصل 2 بازی داشته باشد. برای پرسپولیس نباید فرقی داشته باشد که در چه هفته‌ای با چه تیمی بازی می‌کند و پرسپولیس باید از حداکثر توان خود برای کسب امتیازات استفاده کند تا بتواند در این فصل هم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: کادر فنی پرسپولیس باید این موضوع را به تیم منتقل کند که این مساله که قرعه سخت است به تیم استرس وارد نکند. پرسپولیس باید در هر شرایطی به فکر برد برابر حریفانش باشد نه این که قرار است چه هفته‌ای دربی برگزار شود و چه زمانی با تیم دیگری بازی کند.

پیشکسوت سرخ‌ها با اشاره به این‌که هفته‌های ابتدایی لیگ با برگزاری فینال آسیا همزمان می‌شود، گفت: پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی در آسیا دارد و باید از این فرصت استفاده کند. بنابراین باید طوری برنامه‌ریزی کند که هم در لیگ امتیازات خوبی را در هفته‌های اول کسب کند و هم قهرمانی در آسیا را به دست آورد. 3/5

نظر شما