نصرالله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فکری می‌تواند استقلال را به جایگاه واقعی خود برساند/ تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی‌ها جدی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۲۵۲۴
فکری می‌تواند استقلال را به جایگاه واقعی خود برساند/ تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی‌ها جدی است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی جدی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نصرالله عبدالهی، پیشکسوت استقلال در رابطه با جلسه برگزار شده با حضور پیشکسوتان و مسئولین باشگاه گفت: این جلسه به دعوت رئیس هیات مدیره باشگاه آقای خلیل‌زاده برگزار شد و با جمع بندی صورت گرفته امید داریم در آینده نتیجه آن را در عملکرد تیم استقلال ببینیم.

عبدالهی با اشاره به حضور محمود فکری در جمع آبی‌پوشان عنوان کرد: همه پیشکسوتان حاضر در جلسه رای موافق در رابطه با حضور فکری به عنوان مربیگری دادند. انشاالله با عرق ملی، همت و پشتکاری که در فکری می‌بینیم بتوانیم باشگاه استقلال را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

او درباره عدم جذب بازیکن در استقلال و نگرانی هواداران گفت: این نگرانی وجود دارد و کاملا از سمت هواداران تیم حس می‌شود. البته طی صحبت‌های ما با وزیر ورزش، رئیس هیات مدیره و اعضای باشگاه اتفاق‌های خوبی در حال رخ دادن است. همگی به دنبال فراهم کردن منابع مالی و جذب بازیکنان برای تیم هستند.

پیشکسوت استقلال در خصوص حمایت وزارت ورزش و جوانان از سرخابی‌ها و همچنین تصمیم وزارت برای خصوصی‌سازی آنها عنوان کرد: تصمیم جدی در این زمینه وجود دارد و امیدوارم این اتفاق به نحوه درست و صحیح صورت بگیرد. 3

نظر شما