نگرانی در مورد مدافعان جدایی‌طلب؛

زلزله در پرسپولیس؟!

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۷:۴۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۲۸۹۰
زلزله در پرسپولیس؟!
با توجه به شواهد و قرائن و اتفاقاتی که طی روزهای اخیر حول و حوش پرسپولیس رخ داده است، به نظر می رسد زلزله بدی در خط دفاع پرسپولیس در حال وقوع است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ خط دفاعی پرسپولیس در حالی موفق شد در آزمون مهم در لیگ برتر و در ادامه در لیگ قهرمانان نمره خوبی را کسب و با عملکرد خوب خود سهم ویژه‌ای در موفقیت‌های این تیم ایفا کند که زلزله‌ای سهمگین در حال متلاشی کردن این ساختار هماهنگ و مطلوب است.

شوک شجاع

شوک جدایی‌طلبی شجاع خلیل‌زاده اولین اتفاقی بود که پرسپولیسی‌ها را نگران کرده است، مدافعی که حالا نامش در زمره ملی‌پوشان پرسپولیس نیز به ثبت رسیده، یکی از اصلی‌ترین ارکان موفقیت این تیم محسوب می‌شد. ساز جدایی‌طلبی خلیل‌زاده در حالی کوک شد که او در فصل قبل و همین طور در لیگ قهرمانان نقش موثری در ساختار دفاعی پرسپولیس داشت و در این مدت نیز گل‌های مهمی را هم برای پرسپولیس به ثمر رساند تا در مجموع بتوان گفت جدایی احتمالی شجاع از پرسپولیس اتفاق بدی برای این تیم در ساختار دفاعی باشد، اتفاقی که بدون شک می‌تواند خبر تلخی برای کادر فنی پرسپولیس نیز باشد.

کاپیتان برمی گردد اما...!

سیدجلال حسینی در تمرینات اخیر آفتابی نشده و برخی شایعات تایید نشده از این حکایت دارد که او حتی صحبت‌های اولیه‌ای را با مازیار زارع سرمربی ملوان انجام داده تا پروژه بازگشت او به تیم سابقش کلید بخورد. سیدجلال بارها اعلام کرده که می‌خواهد با پیراهن ملوان از فوتبال خداحافظی کند. این در حالی است که خیلی‌ها بر این باور هستند سیدجلال به این سادگی شانس حضور در فینال و قهرمانی در آسیا را از دست نخواهد داد و گفته می‌شود پس از رفع مشکلات در تصمیم خود مبنی بر جدایی از پرسپولیس، تجدید نظر کرده و قرار است در تمرین حضور پیدا کند.

انصاری، بلاتکلیف‌تر از همه!

در بین مدافعانی که ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس با اما و اگرهایی روبرو شده، محمد انصاری بلاتکلیف‌تر از همه است. انصاری که پس از جراحی و سپری شدن دوران نقاهتش امیدوار به بازگشت به ترکیب بود نه اجازه تمرین دارد و نه مجوز جدایی‌اش را به او داده‌اند. مدافعی که در زمانی نه چندان دور جزو نفرات اصلی خط دفاعی پرسپولیس بود حالا بلاتکلیف‌ترین مدافع پرسپولیس محسوب می‌شود.

نادری رفت و برگشت!

محمد نادری، مدافع جوان پرسپولیس که تا آستانه یاغی‌گری و حضور در استقلال پیش رفت، حالا کمی از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و این احتمال دور از ذهن نیست که به‌زودی در تمرین پرسپولیس آفتابی شود. مهمترین حس ادامه همکاری نادری با پرسپولیس این است که با حضور او و سعید آقایی خیال کادر فنی پرسپولیس از جناح چپ خط دفاعی سرخ‌ها راحت شود. این در حالی است که اگر نادری به هر دلیلی ماندنی نشود آن وقت یحیی می‌ماند و یک بازیکن در پست مهم دفاع چپ!

معترض سر به‌زیر!

مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس که یکی از باثبات‌ترین بازیکنان سرخ‌ها در فصل اخیر محسوب می‌شد و در طول فصل بدون حاشیه کار خود را در جناح راست پرسپولیس دنبال می‌کرد، یکی از متعرضان و غایبان تمرین است که در جلسات تمرینی اخیر حضور ندارد. البته او فعلا برنامه‌ای در خصوص جدایی‌اش از پرسپولیس را رسانه‌ای نکرده و منتظر است تا اعتصابش جواب دهد و با دریافت آنچه به آن اعتراض دارد، خیلی زود به تمرین بازگردد.

کنعانی، اعتراضی مِلوتر از بقیه!

محمدحسین کنعانی‌زادگان فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارد و خبر خاصی از او به گوش نمی‌رسد. البته او نیز مثل شجاع درخواست‌هایی از باشگاه دارد که امیدوار است به زودی جامه عمل بپوشد. او با پرسپولیس قرارداد دارد و آیا او در قراردادش بند و تبصره‌ای برای جدایی دارد، سوالی است که هنوز جواب مشخصی برای آن داده نشده است.

زلزله خط دفاعی چند ریشتری می‌شود؟

برای دریافت اخبار تکمیلی و دقیق در خصوص سرنوشت جدایی‌طلبان باید کمی صبر کرد. می‌گویند ظرف یکی دو روز آینده قرار است اتفاقات جدیدی در باشگاه پرسپولیس رخ دهد تا این باشگاه به ساحل آرامش برسد. جواب این سوال که آیا قرار است زلزله‌ای در پرسپولیس رخ دهد و قدرت آن چند ریشتر است، احتمالا تا یکی دو روز آینده مشخص می‌شود. 4

نظر شما